חדשות יהדות

אביב אלוש: "התחלנו לשמור שבת, כל המשפחה, וזה מדהים"

"תמיד היה לי חיבור לאלוקים, וזה רק הולך ומתחזק. אני הולך לבית הכנסת בערב שבת ובשבת בבוקר, והילדים שלי הולכים איתי"

אא

את הרגעים של כניסת השבת אוהב השחקן אביב אלוש יותר מכל. בראיון שהעניק לידיעות אחרונות הסביר כי "יש בניתוק הזה איזה שקט, איזה בונדינג משפחתי שאין לו תחליף. אני מציע לכל אחד: נתקו את הטלפון וכבו את השאלטר. זאת מתנה מדהימה. השקט הזה, שמאפשר לך להתרכז רק באנשים שקרובים אליך, מבלי שמשהו ישאב אותך".

"אני בא מבית מסורתי", אמר בעבר בראיון ל-ynet, "תמיד היה לי חיבור לאלוקים, וזה רק הולך ומתחזק. אני הולך לבית הכנסת בערב שבת, ובשבת בבוקר, הילדים שלי הולכים איתי. אני עושה קידוש ולפני כמה חודשים התחלנו לשמור שבת, כל המשפחה, וזה מדהים. יש לנו בריכה בחצר והילדים משחקים יחד ולא רצים לשומקום, וזה נורא כיף".

"אני מניח תפילין בבוקר, כלומר אני קושר את עצמי לבורא עולם", אומר אלוש. "אני מניח כבר שנים, מהבר מצווה. היו הפסקות פה ושם", הוא מודה. "אבל זה נמשך כבר שנים".

לאלוש שלושה ילדים: ליה, הבכורה, בת ארבע. אריאל בן שנתיים וחודשיים והלל בן חצי שנה בלבד. הוא מדבר על ילדיו ועיניו נוצצות: "כיף אדיר ילדים, אני משוגע עליהם. זה לפעמים קשה ומתיש, כמובן, אבל זה כיף גדול". הוא מספר ומוסיף: "כל בוקר אני אומר תודה לאלוקים על הנס הזה. בזכותם החיים קיבלו משמעות אחרת. אני לא הולך יותר לעבוד בשביל עצמי, רק בשבילם, וזה מהמם בעיניי. אני מטורף עליהם ומכור אליהם", אמר.

אביב אלוש (צילום: תום זואילי / יח"צ)אביב אלוש (צילום: תום זואילי / יח"צ)

הוא מספר כיצד הפסיק עם הסיגריות: "התחלתי לעשן בגיל 13 והייתי מעשן כבד. הפסקתי לעשן כשקלטתי שאני מרחיק ממני את הילדים שלי בגלל הסיגריות, והפסקתי לחלוטין. לא אעשן לעולם ניקוטין. זה הסם הכי גרוע בעיניי", הוא ומר ומוסיף: "היום אני אדם מאושר והרבה יותר רגוע. אני גם מריח הרבה יותר טוב ויש לי יותר זמן. הסיגריות היו מנהלות לי את הזמן, והיום זה נגמר. הבנתי שהייתי נרקומן".

עיון בחשבון האינסטגרם של אלוש מורה על יחסיו החמים עם הדת. בעבר, ציין כי "שבת היא אחת המתנות המדהימות ביותר שקיבלנו, וזה ממש לא משנה באיזה בית גדלת". לפני חג הפסח כתב כי נפטר מכל החמץ שברשותו והעלה תמונה של התפילה "כל חמירא וחמיעא" הנאמרת בשעת ביטול החמץ. אלוש אף מתעד את עצמו מניח תפילין, את הסידור האישי שלו, ואת אשתו, נופר, מדליקה נרות לכבוד שבת המלכה.

בראיון שנתן ל-ynet  לפני מספר חודשים אמר כי הוא מנסה לעבוד על מידת הגאווה: "אני מאוד מודע לאגו שלי ומנסה לא לעבוד ממנו", אמר. "היו שנים שנאלצתי לעבוד כברמן, וגם הלכתי מבית לבית ומילאתי עם אנשים טפסים של ביטוח לאומי, וזה כבר אחרי שהייתי מוכר... זו הייתה מלחמה באגו, להחליט לצאת ולעבוד במשהו כזה". על התמודדותו עם ה"אגו" כשחקן, הוא אומר: "לפעמים גם יש תפקידים שאתה מתמודד עליהם, ואז מגלה שמישהו אחר קיבל. בסופו של דבר אתה לומד שמה ששלך שלך ומה שלא שלך לא שלך, ואם אתה מפנים את זה, הכל הרבה יותר קל".

תגיות:אביב קלושהתקרבות ליהדות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה