חדשות בארץ

האם "דודו אוחיון" מתל אביב הוא שב"ח פלסטיני?

חשד: צעיר פלסטיני חי במשך שנים בתל אביב תחת זהות בדויה. כחלק מההתחזות העלה לפייסבוק תמונות שלו עם טלית ותפילין

אא

"דודו אוחיון" מתל אביב או מוחמד מדליית אל -כרמל? במשך שנים חי שב"ח פלסטיני בתל אביב תחת השם "דודו אוחיון". כחלק מהזהות הבדויה, העלה בעמוד הפייסבוק שלו תמונות של עצמו מניח תפילין כאדם יהודי דתי וכן תמונות שלו מטייל עם כלבו בתל אביב.

שוטרי מג"ב, שקיבלו מידע על שוהה בלתי חוקי פלסטיני שיצר לעצמו חיים בדויים, עצרו אותו בדוכן מזון, בו הוא עובד, במרכז המסחרי בתל אביב.

החשוד פתח עמוד <a class=פייסבוק שנשא את שמו המזויף (צילום מסך)" src="https://storage.hidabroot.org/OLD_MEDIA/ScreenHunter_20%20Feb.%2004%2010.21.jpg">החשוד פתח עמוד פייסבוק שנשא את שמו המזויף (צילום מסך)

בתחילה, הכחיש "דודו אוחיון" את המיוחס לו וטען כי זהותו אינה בדויה. לאחר שהשוטרים הציגו לו את המידע שבידיהם הודה כי שמו מוחמד וסיפר כי הוא דרוזי מדליית אל-כרמל. בחקירה, שהומשכה במשטרה, שינה החשוד את גרסתו בשלישית והזדהה בשמו האמיתי, אך הציג תעודת זהות ישראלית הנושאת את תמונתו. הוא טען כי הוא שייך לחלקו הישראלי של הכפר ברטעה.

הלוחמים החליטו לזהותו לפי טביעת אצבעו. בבדיקה התגלה כי הצעיר נושא תעודת זהות של הרשות הפלסטינית. עוד התברר כי קיים אדם הנושא את אותו שם, ומתגורר בצד הישראלי של ברטעה, והחשוד השתמש בתעודת הזהות שלו, והחליף את תמונתה.

השוהה הבלתי חוקי, בעל הזהויות הבדויות, נעצר להמשך חקירה.

תגיות:זיוףפלסטינים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה