חדשות בארץ

הפצוע קשה מפיגוע הדקירה: "ילדי קיבלו אבא חדש"

מנדי ריבקין, הפצוע קשה מפיגוע הדקירה מגבעת זאב בראיון מרגש ומצמרר: מודה לצוות הרפואי, מעביר מסר נוקב לראש הממשלה, מפנה קריאה לציבור הרחב, ומתקשה לעצור את התרגשותו: "בערב פורים, בואו נקהל ונעמוד על נפשנו. העולם אוהב מנצחים, הגיע הזמן להפסיק להיות גלותיים"

אא

מנדי ריבקין, הפצוע קשה מפיגוע הדקירה בשבוע שעבר בגבעת זאב, התראיין אמש (ב') לרדיו 'קול ברמה', וסיפר על החלמתו: "אני מרגיש הרבה הרבה יותר טוב ממה שהיה קודם. אני מאוד מתרגש, הרבה מאוד בגלל כל מה שעשו למעני, ובגלל שהילדים ואשתי זכו לאבא מחדש".

מנדי ביקש לשתף את הציבור בפרטים מסוימים מרגעי האימה בפיגוע בו נדקר: "אני ואשתי הלכנו למסעדה בשעת לילה מאוחרת, ופתאום הרגשתי פגיעה קלה. תוך שניות זיהיתי מה קורה, אמרתי לאשתי: דקרו אותי, ואני לא אמשיך מכאן, אני מרגיש שלא".

בדבריו הדגיש ריבקין את מקצועיות כוחות ההצלה של מד"א: "תוך שניות הגיע מגן דוד אדום. אני מבקש לציין את מהירות התגובה של מגן דוד אדום, על כל עובדיו ומתנדביו, שבתוך שניות מהאירוע עשו פעולה מקצועית לעילא לעילא. הביאו אותי ליחידת הטראומה, ואז כבר איבדתי את ההכרה".

עוד ביקש מנדי להודות לצוות הרפואי בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים: "אני חייב לציין את צוות בית החולים, ואני רוצה להדגיש כל אחד כיוון שרבים הם ואני פשוט לא יכול. ד"ר מרין טיפל בי בצורה מקצועית למופת, בצורה הכי מדהימה שיש".

מנדי ריבקין הי"ומנדי ריבקין הי"ו

"אני מודה לכל אחד מהרופאים והרופאות, הפרופסורים, האחים והאחיות, עובדי הניקיון וגם לסטז'רים שניקו אותי. הם עושים מלאכת קודש בעדינות ואנושיות הכי גדולה שאפשר, אנושיות נטו. אם הייתי יכול להצדיע לכל אחד מהם, הייתי עושה את זה".

מנדי ביקש להעביר מסר לראש הממשלה, בנימין נתניהו בשם האדמו"ר מחב"ד, הרבי מליובאוויטש: "הייתי רוצה לומר לראש הממשלה כי הרבי מליובאוויטש אמר שאפילו דיבור אחד על הקמה של מדינה פלסטינית ומסירת שטחים גורמת לעוגמת נפש למיליוני יהודים".

עוד ביקש במהלך הראיון להעביר מסר לכל עם ישראל בבקשה שיתחילו לפעול נגד הטרור למען ילדיהם: "אני רוצה שכל אחד מעם ישראל, כל אחד משופטיך ויועציך ומחוטב עציך ועד שואב מימיך, שכל אחד יפסיק לחשוב על עצמו, וכולם יתחילו לחשוב על הנשים שלהם והבנים והבנות שלהם. הם יכולים לקום יום אחד ולגלות שאין להם אבא ואמא, בגלל איזה מחבל נתעב. האם מישהו מסוגל לוותר בשבילם ולא בשביל עצמכם? אף אחד לא מוכן לוותר בשבילם".

בדבריו הדגיש מנדי כי על ישראל להיות יותר תקיפה ולהגביר את הפעולות נגד המחבלים והטרור: "אני רוצה להגיד, חבר'ה תשנו דיסקט. בואו נתחיל לנצח ולהפסיק להיות גלותיים. אני יכול להיות הרבה יותר מפורט, אבל קשה לי להרחיב כעת. חבר'ה הג'ונגל אוהב אנשים מנצחים, העולם אוהב אנשים מנצחים. תשאלו את כל הלוחמים בששת הימים, ואני שמעתי אנשים כאלה".

בסיום דבריו ביקש מנדי מכל אחד בעם ישראל להתחזק בדבר אחד: "אני גם רוצה להגיד עוד משהו אחד עכשיו שנת הקהל, וזה קשור לפתחו של חודש אדר. אני מבקש מכל אחד, קחו את עצמכם במסגרות המשפחתיות והקהילתיות, ותשאלו את עצמכם כל אחד מכל דרגה – היכן אני מתחזק במשהו? לא משנה במה, בין אדם לחברו או בין אדם למקום".

מנדי הדגיש את הקשר של חודש אדר וקריאת המגילה לגל הטרור האחרון: "בואו נתחיל להקהל ולעמוד על נפשנו. להוכיח לכולם שאיש לא יעמוד על נפשנו. בואו נצא למבצע מגילה, ונקפיד לקרוא אותה בזמנה, ונראה עד כמה היא רלוונטית לימינו".

תגיות:פיגוע דקירהפיגועפצוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה