חדשות בעולם

איראן: הוצאנו מידע רב ממחשבי המלחים האמריקנים

מפקד זרוע הים של משמרות המהפכה האיראניים הצהיר בפרלמנט האיראני כי כוחותיו הצליחו להוציא מידע רב מהמחשבים הניידים והטלפונים הסלולריים של המלחים האמריקנים שנעצרו לפני כשבועיים באיראן

אא

סוכנות הידיעות האיראנית 'תסנים' מדווחת היום (ב') כי מפקד זרוע הים של משמרות המהפכה האיראניים, הגנרל עלי פדאבי הצהיר בפרלמנט האיראני כי כוחותיו הצליחו להוציא מידע רב מהמחשבים הניידים והטלפונים הסלולריים של המלחים האמריקנים שנעצרו לפני כשבועיים באיראן.

הגנרל הצהיר כי: "לכדנו את המלחים האמריקנים מכיוון שהם פלשו למים הטריטוריאליים שלנו. זו גאווה איראנית, ואנו לא פוחדים מאף אחד. השטן הגדול ניסה לפעול בזמן רגיש ביותר לאיראן ולהשפיל אותה, אבל כל התוכניות שלהם התנפצו".

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

עוד הוסיף: "האי הוא אי קטן, ומשמרות המהפכה של איראן מוצבות על האי במשך שנים רבות ומוכנות להתמודד עם כל אויב. ברגע שהכוחות האמריקנים פלשו למים הטריטוריאליים של איראן, הם נלכדו".

הגנרל הדגיש כי אמריקה נשארה האויב הכי גדול של איראן, וכי המידע שברשותה יכול לגרום למבוכה גדולה לאמריקנים "הצלחנו להוציא מידע רב מהמחשבים הניידים והטלפונים הסלולריים של המלחים".

"אם ארה"ב הובכה מהסרטון והתצלומים שבהם המלחים נכנעו כשידיהם מאחורי ראשם, המידע שהשגנו מהמחשבים היה מביך אותם הרבה יותר. אני חייב להדגיש שאנו אויבים של אמריקה, מכיוון שאמריקה היא המקור של כל האויבים של איראן כמו הציונים וסעודיה".

תגיות:איראןארה"במשמרות המהפכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה