חדשות בארץ

בחסדי שמים: שיפור במצב פצועי הפיגועים

מבית החולים 'שערי צדק' מדווחים כי חל שיפור משמעותי במצב פצועי הפיגועים האחרונים

אא

מנדי ריבקין, שנפצע קשה בפיגוע הדקירה בגבעת זאב מתאושש וצפוי במהלך היום להשתחרר מהיחידה לטיפול נמרץ למחלקת אשפוז בבית החולים שערי צדק בבירה, כך נמסר מבית החולים.

בשיחה עם 'קול ברמה' אמר ריבקין כי הוא מתקשה לדבר לאור הנס הגדול שאירע לו: "אני מתרגש לדבר כי אשתי וילדי קיבלו את אביהם מחדש, כפשוטו". אמר והודה לכל מי שסייע לו: "אני רוצה להדגיש תודה לכל אחד ואחת שטיפלו בי, לאחים והאחיות, למנקים והמנקות, לכולם…מגיעה לכל אחד מהם ברכת יישר כוח". בסיום דבריו אמר ריבקין: "השנה זה שנת הקהל, כל אחד צריך להתחזק בבן אדם לחברו ובן אדם למקום. עוד מעט פורים הגיע הזמן להיקהל ולעמוד על נפשנו". 

כזכור, ריבקין הותקף בשעה ששהה יחד עם רעייתו בתוך מסעדה במתחם החנויות בתחנת הדלק בגבעת זאב. המחבל, ערבי כבן 17, דקר את ריבקין בצוואר והוא נפצע סמוך מאוד לריאה וללב. בני המשפחה מבקשים מעם ישראל להמשיך ולעורר רחמי שמים עבור: מנחם מנדל בן חנה יהודית בתוך שאר חולי ישראל.

מבית החולים נמסר עוד כי גם מצבו של החייל שנפצע באורח בינוני בפיגוע הירי שאירע אתמול (ראשון) סמוך לבית אל משתפר. החייל נותח אתמול סמוך להגעתו ומאושפז במחלקת אשפוז במצב יציב ובהכרה מלאה.

המחבל שביצע את פיגוע הירי הוא שוטר פלסטיני, שעבד כמאבטחו האישי של התובע הכללי של הרשות ברמאללה. 

תגיות:פצועפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה