חדשות בעולם

מזכ"ל האו"ם: המחבלים הפלסטינים מגיבים לשנאה הישראלית

מזכ"ל האו"ם, באן קי מון תקף את ישראל בטענה שהמחבלים הפלסטינים בסך הכל מגיבים לשנאה הישראלית. ראש הממשלה הגיב לדבריו ואמר כי: "דבריו נותנים רוח גבית לטרור, אין הצדקה לטרור. האו"ם איבד מזמן את הניטרליות שלו"

אא

במהלך דיון במועצת הביטחון של האו"ם הערב (ג') בנושא מצב מזרח התיכון, תקף מזכ"ל האו"ם, באן קי מון את ישראל, והגן על המחבלים הפלסטינים בטענה כי הם בסך הכל מגיבים לשנאה הישראלית. 

לדבריו: "הפלסטינים מתנהגים כפי שעמים מדוכאים פעלו במשך הדורות. זהו טבע אנושי להגיב לכיבוש שלעיתים משמש כאינקובטור לשנאה ולקיצוניות". עוד הוסיף ואמר כי: "צעדי הביטחון של ישראל לא יעצרו את הפיגועים. הם לא יתמודדו עם תחושת הניכור והייאוש שמניעה את הפלסטינים, בעיקר הצעירים שבהם".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו הגיב לדברי מזכ"ל האו"ם ואמר כי: "דבריו של מזכ"ל האו"ם נותנים רוח גבית לטרור. אין הצדקה לטרור. הרוצחים הפלסטינים לא רוצים לבנות מדינה, הם רוצים להשמיד מדינה והם אומרים זאת בריש גלי. הם רוצים לרצוח יהודים באשר הם, והם אומרים זאת בריש גלי".

"הם לא רוצחים למען השלום, והם לא רוצחים למען זכויות אדם. האו"ם איבד מזמן את הניטרליות שלו ואת הכוח המוסרי שלו, והדברים הללו של המזכ"ל לא משפרים את מצבו".

סגנית שר החוץ, ח"כ ציפי חוטובלי גינתה את דברי מזכ"ל האו"ם ואמרה כי: "בין פריז לעותניאל הטרור הוא אותו טרור, והוא לא מבחין בין דם לדם. מזכ"ל האו"ם מנסה לעשות הפרד ומשול בדבריו, ופוגע במאבק העולמי בטרור שאותו ישראל מובילה, ובכך נותן לגיטימציה לאותם מחבלים להמשיך ולרצוח".

תגיות:האו"םראש הממשלהנתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה