חדשות בארץ

פטור מבחינות קבלה לרופאי שיניים העולים ארצה

מליאת הכנסת אישרה את הצעת החוק הפוטרת את רופאי השיניים העולים ארצה מבחינות קבלה, במידה ויש להם ניסיון של חמש שנים ומעלה. ראש הממשלה: "זו בשורה חשובה שתקל על קליטתם של עולים רבים בישראל"

אא

מליאת הכנסת אישרה אתמול (ב') בקריאה שניה ושלישית את הצעת החוק הפוטרת את רופאי השיניים העולים ארצה מבחינות קבלה במידה ויש להם ניסיון של חמש שנים ומעלה.

אישור החוק החדש יקל על קליטתם של עולים רבים בישראל. את החוק החדש הובילו שר הקליטה, ח"כ זאב אלקין, שר הבריאות, ח"כ יעקב ליצמן, וראש הממשלה, בנימין נתניהו.

שר הקליטה, ח"כ זאב אלקין אמר לאחר אישור הצעת החוק: "אני מודה ליו"ר הכנסת, ול-95 חברי הכנסת מהקואליציה והאופוזיציה שלא נכנעו לאיומי השלג הכבד, ואישרו פה אחד בקריאה שניה ושלישית את החוק הפוטר את רופאי השיניים העולים מבחינות קבלה במידה ויש להם ניסיון של חמש שנים ומעלה".

(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

"זוהי בשורה מצוינת לעולים החדשים. אני מודה לראש הממשלה ולשר הבריאות ליצמן על תמיכתם הנחושה, ועל הסיוע בהעברת החוק".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו התייחס לחוק החדש ואמר: "זו בשורה חשובה שתקל על קליטתם של עולים רבים בישראל, וצעד נוסף במאמץ שאנו עושים למען עידוד העלייה ארצה. בשנה שעברה הגיעו ארצה 30,000 עולים, והשנה נפעל שיגיעו יותר. זו היא תשובה ניצחת לאלה שחושבים שהם יעקרו אותנו מארצנו".

תגיות:חוקעליה לארץרפואת שיניים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה