מעניין

בת ה-14 שנקראת דאע"ש, מתחננת שיפסיקו להציק לה

לאייזיס בראון (באנגלית: Isis Brown) - נערה בת 14 מאוקלוהומה שבארה"ב - נמאסו ההצקות בבית הספר, רק בגלל ששמה זהה לארגון הטרור הרצחני דאע"ש. היא החליטה לשים לזה קץ, ופרסמה סרטון בפייסבוק בו היא קוראת לבני גילה להפסיק את ההצקות נגדה

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

הכל התחיל לפני כשנה, כשהוריה של אייזיס בת השמונה מאוסטרליה - נאלצו לפנות אל כלי התקשורת ולהתחנן בפני הורים לילדים: 'אנא אמרו לילדיכם להפסיק להציק לבתנו בגלל שמה'. מסתבר שמאז עלייתו לכותרות של ארגון הטרור הרצחני דאע"ש - השם אייזיס הפך לאימת הילדים (בעיקר ילדות), בהיותו זהה לזה של הארגון הרצחני. הוריה של אייזיס מאוסטרליה, ביקשו מכלי התקשורת לשנות את שמו של ארגון הטרור ולהשתמש בשם אחר. 

אייזיס בראון (צילום מסך)אייזיס בראון (צילום מסך)

כעת פונה אל הציבור העולמי גם אייזיס בראון בת ה-14, מאוקלוהומה שבארה"ב. בסרטון שהעלתה לפייסבוק, מספרת בראון על ההצקה היומיומית ממנה היא סובלת, מצד חבריה לספסל הלימודים."נערים עוצרים אותי בהפסקות ושואלים אותי למה אני רוצה לרצוח אמריקאים', מספרת בראון בסרטון, כשדמעות שוטפות את פניה. "איך אתם יכולים לומר דבר כזה? הרי גם אני אמריקאית, בדיוק כמותכם".

לסיום, מבקשת אייזיס להעביר מסר מחזק לכל הילדים שנקראים כך על שם 'אלה' מהמיתולוגיה המצרית, ואומרת: "לפחות תזכרו שאתם לא קרויים על שם של ארגון טרור".

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה