חדשות יהדות

תנועת הליכוד תקיים אירוע ענק בשבת

תנועת הליכוד תערוך בסופ"ש הבא אירוע ענק לחברי התנועה. מרכז הליכוד החרדי: "קיים חשש שהאירוע יגרום לקיום אירועים נוספים בשבת"

אא

תנועת 'הליכוד' תערוך בסוף השבוע הבא (חמישי עד שבת) את 'הליכודיאדה', אירוע הפריימריז של הליכוד במלון 'קלאב הוטל' שבאילת. במהלך האירוע יערך הפנינג בחירות בשם הפריימריז הגדול, אשר בו תתקיים הצבעה אשר תקבע כביכול את הרשימה הבאה של הליכוד.

עוד מתוכננים באירוע: תחרויות ספורט, הופעות של אמנים וקומיקאים, ופאנלים מקצועיים אשר יעסקו בנושאים חברתיים, כלכליים ומדינתיים בהשתתפות שרים, חברי כנסת, אנשי עסקים בולטים, ומובילי דעת קהל מהליכוד.

(צילום: Shutterstock)(צילום: Shutterstock)

המטה החרדי של הליכוד מחה על קיום האירוע בשבת, מה שיצור חילול שבת בפרהסיה. יו"ר המטה החרדי של הליכוד, יעקב וידר מסר: "תנועת הליכוד התחייבה שלא יהיו חילולי שבת מבחינתה, אך זה לא אומר דבר מצד האורחים והעיתונאים הלא דתיים. זה לא בסדר מכיוון שמשתתפים באירוע גם אנשים דתיים".

"אני ביקשתי מתנועת הליכוד לקיים את האירוע ביום חול, בכל זאת הליכוד היא מפלגה מסורתית. לאחר שהאירוע אשר מתקיים בשבת הפך להמוני, אני חושש כי זה שתיווצר לגיטמיות לאירועים נוספים בשבת. לכן לא אגיע לאירוע".

מתנועת הליכוד נמסר בתגובה: "בניגוד לנטען, הליכודיאדה תערך במתכונת מתאימה לשומרי שבת. ההפקה לא תחלל שבת".

תגיות:הליכודחילול שבתאילת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה