חדשות כלכלה

רמי לוי ויינות ביתן יתחרו על רכישת מגה

בעקבות הקפאת ההליכים והסרת חובותיה, מתכננות רשתות המזון לרכוש את רשת השיווק השניה בגודלה בישראל. רמי לוי: "אנו נחולל מהפך בשכונות". יינות ביתן: "נשמור על מקום עבודתם של העובדים"

אא

בעקבות הקפאת ההליכים לרשת מגה בעיר והסרת חובותיה בסך של 1.3 מיליארד שקלים, מתכננות רשתות המזון הגדולות בישראל להתמודד על רכישת כל סניפי רשת מגה בעיר. לדברי גורמים המעורבים בעניין המשא ומתן על רכישת מגה בעיר, הוא יתחיל בכ-150 מיליון ₪ ויגמר ב – 400-250 ₪.

הראשון שבמתמודדים הוא רמי לוי אשר מתכוון לרכוש את כל סניפי מגה בעיר. אם יצליח מהלכו של לוי אשר רכש רק לאחרונה 7 סניפים של מגה,  תהפוך 'רמי לוי שיווק השקמה' לרשת המזון השניה הגדולה בישראל.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

רמי לוי מתכנן להמשיך בהעסקת עובדי מגה בתנאים משופרים בשל הבהרת בית המשפט כי יוענקו תנאים טובים לרוכש שישמור על עבודתם ופרנסתם של העובדים.

לדבריו: "אם אגיש הצעה לרכוש את מגה, אחד הדברים שאני אעשה – אחולל מהפך גם בשכונות. יש מקום להוריד את המחירים גם בתוך הערים, לא רק באזורי תעשייה. זה שילוב בין עסקה טובה בשבילנו ושל יצירת מהפך של הורדת מחירים בתוך השכונות".

עוד מתמודדת פוטנציאלית וחזקה בתחום היא רשת 'יינות ביתן'. בכיר ברשת סיפר: "רשת יינות ביתן בודקת את השלכות הקפאת ההליכים והסרת החובות של מגה. להבדיל משאר החברות אשר מעוניינות לרכוש רק חלק מסניפי מגה, אנו מתכוונים להגיש הצעה לרכוש את כל סניפי מגה ובכך נשמור על מקום עבודתם של העובדים".

תגיות:מגהרמי לוייינות ביתן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה