חדשות יהדות

1,500 חרדים ודתיים בריקודי מחאה נגד מחללי שבת

מתאחדים כנגד מחללי שבת בקריית יובל: כ-1,500 תושבים חרדיים ודתיים התאחדו יחדיו לצורך תפילת מחאה נגד מחללי שבת, ומיד לאחריה פצחו בשירים ובריקודים סוערים. המטרה: "מבקשים מראש העיר שיפעל בנדון, בהקדם האפשרי"

אא

ירושלים: כ-1,500 (!) חרדים ודתיים המתגורים בשכונת קריית יובל, התאחדו יחדיו בבית הכנסת השכונתי - לתפילת מחאה כנגד מחללי שבת במנהל הקהילתי המקומי. לדברי התושבים בשכונה, מדובר במנהל הקהילתי 'יובלים' שאף אחראי על פתיחת אולם 'בית טיילור' בשכונה - שמקרין סרטים בשבת. 

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

לאחר תפילת ערבית בבית הכנסת יצאו המתפללים כאיש אחד בלב אחד - להילחם על כבודה של השבת. הם שרו ורקדו ברחובות, וקראו לראש העיר להוקיע את התופעה העצובה של חילולי השבת. "כל החרדים והדתיים שבשכונה מאוחדים סביב העניין הזה", אמרו תושבי השכונה. "אנחנו חושבים שאין לאפשר את קיומו של המנהל הקהילתי במתכונת הנוכחית. ראש העיר הבטיח שאם המנהל הקהילתי 'יובלים' ימרה את פיו, הוא יורה לנקוט סנקציות נגדו, עד לפירוק מוחלט. לכן אנחנו קוראים לראש העיר לעמוד בהבטחתו ולנקוט פעולה ברורה וחד משמעית. אם דבר לא ישתנה, נחריף את המחאה". 

התושבים הוסיפו וסיפרו כי החילונים שבמקום ניסו להשתמש בפרובוקציות כדי למנוע את קיומה של תפילת המחאה, אך ללא הועיל. מיד לאחר התפילה והריקודים התפזרו המתפללים בשקט וסדר מופתיים, ללא התפרעויות מיותרות.

תגיות:שבתחרדיםירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה