חדשות בארץ

חלום שהתגשם: נחנך בית הכנסת ע"ש תאיר ראדה ז"ל

כ-1,000 משתתפים הגיעו למעמד המרגש של חניכת בית הכנסת 'תאיר שבת אחים', לזכרה של תאיר ראדה ז"ל. "אני שמח שהצלחתי להגשים את החלום שלי מאז הרצח - להקים בית מקדש מעט לזכרה של תאיר", כך התבטא היום (ה') שמואל ראדה

אא

מעמד מרגש ביותר של חנוכת בית הכנסת 'תאיר שבת אחים' התקיים היום (ה') בקצרין לזכרה של הילדה תאיר ראדה ז"ל, שנרצחה לפני תשע שנים. בטקס נכחו כ-1,000 משתתפים, כשאורח הכבוד הוא שמואל ראדה, אביה של תאיר ז"ל הסובל ממחלה סופנית, אך השתחרר מבית החולים לזמן קצר ובליווי פרדמיקים, במיוחד לרגל הטקס. 

תאיר ראדה ז"ל (צילום מסך יוטיוב)תאיר ראדה ז"ל (צילום מסך יוטיוב)

למרות הקושי, נשא שמואל את דבריו ואמר: "אני שמח שהצלחתי להגשים את החלום שהיה לי מאז הרצח, להקים בית מקדש מעט לזכרה של תאיר. עשיתי את כל המאמצים להגיע לרגע הזה. זה לא היה קל, ואני עוד חולה. אמנם זה בית כנסת תימני, אבל הוא למען כל עם ישראל. כולם יכולים לבוא להתפלל פה". 

לאחר קביעת המזוזה, החל הטקס המרגש שבמהלכו הוקרן סרט המתאר תחנות שונות בחייה של תאיר ז"ל, והזמר פאר טסי שר את הפיוט 'לך אלי תשוקתי', לבקשתה של אילנה, אמה של תאיר שאמרה כי זהו יום של שמחה, אהבת ישראל ואחדות ישראל, "בדיוק כמו שתאיר תמיד חלמה ורצתה".

תגיות:תאיר ראדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה