חדשות בעולם

סופר-וומן: הרימה בידיה את המשאית הבוערת שמחצה את אביה

נס בארה"ב: נערה צעירה בת 19 הצליחה להרים בידיה רכב בוער שאיים למחוץ את אביה, וכיבתה את הלהבות בביתה עד לבוא הכבאית

אא

המקרה של שרלוט הפלמייר ואביה אריק - הוא ההוכחה הקלאסית לכך שבזמן לחץ, האדרנלין שמופרש אל גופנו 'עובד שעות נוספות', ומסוגל לדברים 'על טבעיים': שרלוט היא נערה בעלת מבנה גוף ממוצע - אולם עובדה זו לא עמדה בדרכה כשנדרשה לחלץ את אביה מתחת למשאית הבוערת, שאיימה למחוץ אותו תחתיה. 

הכל התחיל כשאריק, אביה של שרלוט, שהה במוסך ביתם ועסק בתיקון המשאית שלו. השריפה פרצה כאשר הג'ק שהחזיק את המשאית החליק, ודלק החל לנזול ממנה ולבעור. באורח ניסי למדי, הצליחה שרלוט בת ה-19 להבחין בהתרחשות, רגע לפני שהיה זה מאוחר מדי. "רצתי לעברו יחפה, וידעתי שאין לי הרבה זמן לחשוב. שתוך רגע, שנינו עלולים להיפגע". 

שרלוט עם אות ההצטיינות על הצלת חיים, שקיבלה (צילום: NBC)שרלוט עם אות ההצטיינות על הצלת חיים, שקיבלה (צילום: NBC)

בכוחות לא לה הצליחה שרלוט להרים את המשאית, להיכנס אל תוכה ולהתניע - כדי ששניהם יוכלו להתרחק מהזירה המסוכנת ללא פגע. "הכל קרה כל כך מהר", אמרה שרלוט כשהתבקשה לשחזר את הרגעים המפחידים. "מרחוק עוד ראינו את המוסך עולה בלהבות, אבל לא היה לנו רגע לעצור ולהתאבל על כך".

בתושיית אין קץ, אחרי שעשתה כן והמשאית כבר הייתה במקום בטוח הרחק מן הלהבות, חזרה שרלוט אל הבית (!) ובעזרת צינור ההשקייה החלה לכבות את הלהבות עד כמה שאפשר, עד לבוא הכבאית. העובדה שהיא פעלה כל כך מהר - הצילה את חיי סבתה ואחיינה (תינוק בן שלושה חודשים), ששהו בבית ולמעט כוויות קלות ברגלה - שרלוט יצאה מהתקרית כשהיא בריאה ושלימה. 

תגיות:נס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה