חדשות בארץ

יום הלימודים בתל אביב נפתח תחת אבטחה כבדה

חפץ ששייך למחבל נמצא בשכונה בצפון תל אביב, במקום עבודתו: אין עדיין קצה חוט באשר למקום הימצאו

אא

על רקע הפיגוע בתל אביב, ממשיכים כוחות הביטחון במצוד אחר המחבל ג'ודאת מלחם שביצע את פיגוע הירי ברחוב דיזנגוף.

חפץ ששייך למחבל נמצא בשכונה בצפון תל אביב, במקום עבודתו. אך אין עדיין קצה חוט באשר למקום הימצאו. במערכת הביטחון חוששים שהחשוד מסתתר באזור מאוכלס וינסה לבצע פיגוע נוסף.

במשטרה מתחזק החשד שמלחם מעורב גם במותו של הנהג אמין שעבאן, בן 42 מלוד, שנורה למוות כשעה אחרי הפיגוע.

יום הלימודים בתל אביב נפתח הבוקר תחת אבטחה כבדה. בהודעת עיריית תל אביב-יפו נאמר כי "נוכח המצב הביטחוני והפיגוע שהתרחש אתמול ברחוב דיזנגוף, עיריית תל אביב-יפו נמצאת בהיערכות ביטחונית מיוחדת. סיירי אגף סל"ע, אגף הפיקוח ומאבטחי העירייה פועלים במתכונת מתוגברת בכל רחבי העיר, 24/7, בשיתוף פעולה מלא ובתיאום עם משטרת ישראל. סיורי האבטחה במוסדות החינוך ובמתקני העירייה יתוגברו ודגש מיוחד יינתן לסיורים בסמוך לגני ילדים ולמוסדות חינוך וכן במקומות הומי אדם".

מצוד בתל אביב (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)מצוד בתל אביב (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

עוד נמסר כי "מרכז השליטה והבקרה מדווח סביב השעון לסיירים ולמשטרה על פעילות חשודה הנקלטת במצלמות האבטחה הפזורות בעיר. פקחי העירייה הונחו להגביר ערנות ולדווח על כל אירוע חריג במרחב הציבורי. העירייה קוראת לציבור להמשיך בשגרה, לשמור על איפוק, אבל גם להגביר ערנות ולדווח על כל אירוע חריג".

עיריית רמת גן, בשיתוף השיטור העירוני ומשטרת ישראל, הורו על הגברת בטחון התושבים במגוון פעולות ברחבי העיר. מהבוקר יסיירו ניידות משטרת ישראל בסמוך למוסדות החינוך בעיר. גם רכבי הפיקוח והשיטור העירוני יסיירו באזורים אלו. כוחות השיטור העירוני אף יתגברו סיורים ונוכחות באתרי הבנייה בעיר. פקחים ושוטרי השיטור העירוני יתגברו נוכחות במהלך היום גם במרכזים הומי קהל. חברות האבטחה והשומרים במוסדות החינוך תודרכו בהתאם והם אף ייבדקו במהלך היום.

משטרת ישראל קוראת לציבור להמשיך ולגלות ערנות, לא להסס ולדווח מיד על כל תרחיש או אדם חשוד. בכל שטח שבו תתבצע פעילות משטרתית יש להקפיד ולהישמע להוראות השוטרים במקום.

תגיות:מחבלפיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה