חדשות בארץ

הובא למנוחות הפצוע אנוש שנדקר לפני כחודש מחוץ למערת המכפלה

גנדי קופמן, הפצוע אנוש שנדקר בפיגוע סמוך למערת המכפלה לפני כחודש, הובא היום למנוחות בחברון. בנו דוד: "אבא היה חם ואוהב בדרך שלו. הוא היה לי חבר, סמכתי עליו וידעתי שאפשר לשתף אותו בכל דבר"

אא

גנדי קופמן אשר נפצע באורח אנוש בפיגוע הדקירה סמוך למערכת המכפלה לפני כשלושה וחצי שבועות, נפטר היום (ד') בביה"ח 'שערי צדק' בירושלים. גנדי הובא למנוחות בשעה 15:30, כאשר מסע ההלוויה יצא מחצר מערת המכפלה אל בית העלמין העתיק בחברון. מאות בני אדם השתתפו בהלוויתו, בהם יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין, ושר החקלאות, ח"כ אורי אריאל.

דוברות ביה"ח 'שערי צדק' מסרה הבוקר: "למרות מאבק קשה ועיקש של הצוותים הרפואיים בבית החולים במשך כשלושה שבועות וחצי, גנדי קופמן לא שרד את פציעתו האנושה ונפטר לפני כמחצית השעה".

גנדי קופמן הי"דגנדי קופמן הי"ד

גנדי קופמן, תושב קריית ארבע, הותיר אחריו אישה ושני ילדים. גנדי היה דמות אהובה ומוכרת בחברון, בשל היותו איש תחזוקה במערכת המכפלה.

בנו דוד, חייל בחיל הים כתב לחבריו: "אבא היה חם ואוהב בדרך שלו. הוא היה לי חבר, סמכתי עליו. ידעתי שאפשר לשתף אותו בכל דבר. לאבא היו ידי אמן, אני זוכר שתמיד לפסל ולצייר כמוהו. אני זוכר את השיער הפרוע והזקן שהיו לאבא, זוכר את החיוך שלו. אני זוכר שהיינו נוסעים לבקר את סבא וסבתא בעפולה, ובכל פעם היה לו סיפור יותר מצחיק לספר לי".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו התייחס למותו של קופמן בפתח ישיבת הממשלה: "בפתח דבריי אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו של גנדי קופמן. גנדי היה הגנן של מערת המכפלה, הוא נדקר בהתקפה רצחנית לפני כמה שבועות. לצערנו, הוא לא עמד בהחלמתו. גם בבוקר זה אני אומר לכל מי שמנסה לעקור אותנו ממערת המכפלה - להוציא כמה שנים במאה הקודמת, אנחנו שם כבר קרוב ל-4,000 שנה, ואנחנו שם להישאר לנצח, לא תוכלו לנו".

ראש מועצת קריית ארבע, מלאכי לוינגר אשר שהה בשעות הלילה סמוך למיטתו של קופמן אמר: "המשפחה בכאב ענק. בימים האחרונים התפללנו עמוקות לרפואתו של גנדי. אנו מבקשים לחזק את המשפחה והקהילה בימים לא פשוטים אלו".

תגיות:פיגוע דקירהפיגועחברון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה