סמארטפונים ואינטרנט

נזקי הטכנולוגיה: ילדי ישראל מכורים לסמארטפון

הדו"ח השנתי של המועצה הלאומית לשלום הילד: התמכרות לסמארטפונים, לפייסבוק, לטלוויזיה. היחשפות לתכנים מיניים שליליים

  • י"ב טבת התשע"ו||עודכן
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הדו"ח השנתי של המועצה הלאומית לשלום הילד הוגש הבוקר (יום ה') לנשיא המדינה ראובן ריבלין. לפי הדו"ח, כמחצית מבני הנוער הצהירו כי הם נכנסים לאינטרנט תוך 15 דקות מהרגע שבו התעוררו בבוקר. כרבע נוסף עושים זאת תוך שעה מרגע שהתעוררו.

כמחצית מבני הנוער גולשים ברשת או משתמשים ברשתות חברתיות ארבע שעות ויותר ביום. מחצית מבני הנוער הצהירו כי הם גולשים ברשת לצורך קשר עם חברים.

ל-83% מהילדים בגיל 15-8 יש סמארטפון. כרבע מהילדים משתמשים בסמארטפון יותר מחמש שעות ביום. 65% מהבנות ו-70.0% מהבנים משתמשים בנייד עד ארבע שעות ביום.

מרבית בני הנוער מחוברים לפייסבוק כ-90% מבני הנוער בגיל 18-13 השתמשו בוואטסאפ. כמחצית מהילדים ובני הנוער מדווחים כי הם מקבלים מדי יום יותר מ-100 הודעות בוואטסאפ.

כל ילד שלישי בישראל צופה בטלוויזיה יותר מ-4 שעות ביום. כל ילד שני בישראל נחשף לתכנים מיניים שליליים באינטרנט. 

תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים