חוגי בית בהידברות

מול כל האזעקות: שיעורי תורה בימים של צער וחרדה

הכל התחיל באותו יום ארור, בו התגלה גורלם של שלושת הנערים החטופים. הייתי במצב נפשי קשה, והשאלות שצפו בי לא הרפו ממני, לא יום ולא לילה. וכך במקרה (שלא במקרה) הגעתי לערוץ הנפלא שלכם, ושם דיברו על השאלה למה – בדיוק אותו למה שחיפשתי

אא

שלום רב,

שמי שרונה, וברצוני לספר לכם את הסיפור האישי שלי, איך הגעתי אליכם, למערכת הנפלאה שלכם, ולהודות לכם על כך!
הכל התחיל באותו יום ארור, בו התגלה גורלם של שלושת הנערים החטופים. הייתי במצב נפשי קשה, והשאלות שצפו בי לא הרפו ממני, לא יום ולא לילה. לא הבנתי איך בורא עולם הסכים ונתן לאסון כזה לקרות. חיפשתי תשובות עם עצמי לשאלות כל כך קשות, ואז התחיל מבצע צוק איתן, ואיתו הגיעו האזעקות.

נעשיתי חרדתית בצורה בלתי רגילה, ממש במצב שלא הייתי יכולה לתפקד. חיפשתי דרך להתחזק ולעזור לעצמי, גם כי אני עם שני תינוקות בבית וזו לא הייתה אופציה בכלל, לא לתפקד.

וכך במקרה (שלא במקרה) הגעתי לערוץ הנפלא שלכם, ושם היו המון הרצאות בנושא המלחמה וחיזוקים ותשובות לשאלה למה, בדיוק אותו למה שחיפשתי. ולאט לאט מצאתי את עצמי מתחזקת ומוצאת שלווה לנפש. לא האמנתי שאני, הבן אדם החרדתי ביותר, כבר לא מפחדת. ההבדל היה ממש מקצה לקצה.

ומאידך, כל החברות סביבי עדיין נותרו חרדות ואובדות עצות. חשבתי, איך אני יכולה לגרום להן להרגיש כמוני, להאמין ולהפסיק לפחד. ואז פרסמתם בערוץ שאתם שולחים רבנים להרצאות בכל רחבי הארץ. לא הייתי בטוחה, אבל הרמתי טלפון. אמרתי לעצמי, נשמע מה אומרים...

ובמקרה (שלא במקרה) ענתה לי בחורה מקסימה בשם לילך. מהרגע הראשון שדיברנו נוצר בינינו חיבור מדהים. היא עזרה לי כל כך הרבה, היא התקשרה כמעט כל יום לשאול איך מתקדם ולכוון אותי, ולא רק בעניין ההרצאה אלא גם בפן האישי. לילך תמיד סיפרה לי עוד סיפור מחזק, ונתנה לי עוד טיפ ועוד נקודת אור. ממש זכיתי להכיר אותה, ואתם זכיתם לעובדת כזו, כי באמת אנשים כאלה הם המהות של המערכת!

ובזכותה, למרות כל החששות שלי, תוך שבועיים הצלחנו לארגן ביישוב ערב מדהים ומחזק לקהילה. הגיע אלינו, בהמלצתה של לילך, הרב המדהים ראובן זכאים. כולם התחברו אליו מיד, וכמובן הוא לקהל, והוא העביר לנו ערב מרתק שקלע בדיוק למה שהקהל רצה לשמוע, והיה צריך לשמוע.

אני חייבת לציין שאני עדיין בקשר עם הרב, ומחר הוא מגיע אלינו שוב ליישוב, להעביר לנו עוד הרצאה. זכינו! בסיום הערב הנפלא הגיע נציג שלכם להתרים את הקהל, וגם זה עלה והצליח יפה!
אז לסיכום אני רוצה להודות לכם, מערכת הידברות, ובפרט ללילך המקסימה ולרב ראובן זכאים, שבזכותכם אני, ואני מאמינה שעוד הרבה אנשים, זוכים למצוא שלווה ורוגע גם במצבים קשים כאלו.

אז תודה מקרב לב,

שרונה

תגיות:חוגי ביתמכתב תודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה