חדשות בארץ

בתו של הפצוע קשה בפיגוע בשבוע שעבר: "הרופא אמר שהיה לנו נס חנוכה"

בתם של שאול ורחל ניר שנפצעו באורח קשה וקל בפיגוע בצומת אורות בשבוע שעבר, ערכה סיור ליו"ר המועצה האזורית שומרון ולח"כ אביגדור ליברמן במקום הפיגוע

אא

לבנת עוזרי, בתם של שאול ורחל ניר שנפצעו בפיגוע בשבוע שעבר בצומת אורות, ערכה סיור במקום בו אירע הפיגוע. אל הסיור הוזמנו יו"ר המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן וח"כ אביגדור ליברמן.

במהלך הסיור סיפרה עוזרי על מצבם של הוריה, ותיארה את הרגעים שלאחר הפיגוע:  "אמא נפצעה באורח קל, ואתמול קיבלנו בשורות טובות לגבי אבא. הוא בעצם קיבל כדור בראש. אני הגעתי לכאן בזמן הפיגוע, והוציאו אותו מהרכב עם כדור בראש. אני חשבתי שזהו".

"אני הייתי בבית, ושמעתי צרור יריות. חיכינו ואז שמעתי בכריזה, שהיה ירי בצומת האורות. בגלל שהם בדיוק יצאו מהבית שלי שלוש דקות קודם, החלטתי לצאת ולראות מה קורה. הגעתי לכאן, ושאלתי איזה רכב זה, אם רכב מסוג מאזדה. כשאמרו לי שאכן מדובר במאזדה, הבנתי שזה הם".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

עוזרי סיפרה כי אביה נורה בראשו, אך בנס הכדור לא פגע לו במוח: "ראיתי את אבא מוצא מהאוטו עם כדור בראש. עליתי איתו לאמבולנס הצבאי. משם העבירו אותנו בטייבה לאמבולנס רגיל עם רופא. חשבתי שזהו, אבא שלי גמור. פתאום הוא התחיל לדבר. בדרך לבית חולים הרופא שאל אותו שאלות, למשל תעודת זהות והוא ענה".

"הרופא שהיה באמבולנס אמר לי שקרה לנו נס חנוכה. אבא שלי קיבל כדור שעבר לו בגולגולת, אבל מבלי לפגוע במוח. הוא נותח באותו ערב בגולגולת, ביד וברגל. כל מערכות הגוף שלו היו בסכנה. אתמול קיבלו בשורות טובות בעניין מערכות הגוף. היד והרגל זה עניין של שיקום בעזרת השם".

תגיות:פיגועפיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה