חדשות בארץ

ביתר עילית: תינוק נפצע קל מיידוי אבנים

מחבלים השליכו אבנים לעבר רכב ישראלי ביציאה מביתר עילית. תינוק כבן שלושה שבועות נפצע קל מרסיסי שמשת הרכב שהתנפצה. אמו: "זה היה נס, מלאכים שמרו עליו מלמעלה"

אא

תינוק כבן שלושה שבועות נפצע היום (ה') באורח קל ביציאה מביתר עילית לכיוון ירושלים, לאחר שמחבלים יידו אבנים לעבר הרכב בו שהה.

רחל מאמו מביתר עילית, נסעה הבוקר מהעיר לכיוון ירושלים עם חמשת ילדיה לטיול משותף לכבוד חג החנוכה. בסמוך ליציאה מהעיר, החלו מחבלים פלסטיניים ליידות אבנים לעבר רכבה. בנה אביאל, בן השלושה שבועות נפצע בעיניו מרסיסים של שמשת הרכב שהתנפצה מסלע. כוחות ההצלה פינו את אביאל לביה"ח שערי צדק, ושם קיבל טיפול רפואי.

רחל מאמו תיארה את רגעי האימה: "דיברתי עם אחותי, ולפתע היה לי בלק אווט. אין לי מושג מאיפה הגיע הסלע, שעף לי ממש מול העיניים. לחצתי על הבלם, לא ידעתי בכלל מה לעשות. הסתכלתי לראות שאין עוד מחבלים בסביבה, שלא יפגעו בנו עוד. אביאל בן השלושה שבועות היה כולו עם רסיסים על הפנים ועל הראש. פחדתי לגעת בו כדי שלא ייכנסו עוד רסיסים. זה היה נס, מלאכים שמרו עליו מלמעלה".

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

רחל סיפרה כיצד ילדיה הגיבו למקרה: "כולנו נכנסנו לפחד ופאניקה. הסיטואציה הייתה כל כך איומה שצרחתי, זה היה נורא ואיום. הילדים הגיבו בסדר יחסית, אני מקווה שלא יהיה להם או לאביאל טראומה. יש לו שם מיוחד, מלאכים שמרו על אבי-אל".

עוד הוסיפה ואמרה כי: "רק לפני שלושה שבועות אביאל ואני יצאנו ממחלקת היולדות של שערי צדק, לא תיארתי לעצמי שנחזור לכאן כל כך מהר, והנה אנחנו פה".

תגיות:פיגועביתר עילית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה