חדשות בארץ

ראש ממשלת שוודיה: פיגועי הדקירה בישראל אינם טרור

שוודיה ממשיכה להרגיז את הישראלים: לאחר ששרת החוץ השוודית האשימה את ישראל ב"הוצאות להורג של מחבלים ללא משפט", ראש ממשלת שבדיה מחריף את המשבר כשאמר כי פיגועי הדקירה בישראל אינם מסווגים כטרור

אא

בעקבות הסערה בישראל בשל דבריה של שרת החוץ השוודית, מרגוט וולסטרום לפיהם ישראל מוציאה להורג מחבלים ללא משפט, ניסה ראש ממשלת שבדיה להרגיע את הרוחות בישראל ולהבהיר את דברי שרת החוץ, אך ללא כוונה החריף את הסערה כשאמר כי פיגועי דקירה לא מוגדרים כטרור.

בסוכנות החדשות השוודית פורסם כי ראש הממשלה השבדי, סטפן לופבן התנצל בפני ישראל ואמר כי: "מדובר באי הבנה. דברי שרת החוץ, וולסטרום הוצאו מהקשרם. זה לא נכון לומר ששרת החוץ מאשימה את ישראל בהוצאות להורג ללא משפט. וולסטרום מעולם לא אמרה זאת".

כשלופבן ניסה להסביר מדוע באי הבנה, גרם להחרפת היחסים בין שתי המדינות: "פיגועי הדקירה בישראל לא מסווגים כטרור. לפי מה שאני יודע זה לא מסווג כך".

(צילום: Shuttertsotck)(צילום: Shuttertsotck)

לאחר פרסום הדברים, לופבן פנה אישית לסוכנות החדשות ואמר: "ראיתי את מה שנכתב, כדי שנמנע שוב אי הבנות אני רוצה להבהיר. התכוונתי בדבריי כי זה לא ברור אם פיגועי הדקירה בישראל מאורגנים על ידי ארגון טרור ספציפי או שמדובר באלימות יחידים. אבל בהחלט, פיגועים מאורגנים הם אירועי טרור".

בשגרירות שוודיה בישראל נמסר כי: "ראש ממשלת שוודיה, סטפן לופבן הצהיר באופן ברור כי פיגועי דקירה צריכים להיחשב כפעולות טרור".

תגיות:שבדיהשוודיהפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה