חדשות בארץ

חופת הכלה עוצבה משמלת הדודנית שנרצחה בפיגוע

נאווה אפלבום נרצחה לפני 12 שנים, ערב חתונתה, יחד עם אביה דוד הי"ד, בפיגוע בקפה הלל בירושלים. אמש, עמדה בת דודתה, שיינא ספירו, עם בחיר ליבה, תחת חופה שנעשתה מבד שמלת הכלה – אותה לא הספיקה נאווה ללבוש. עין לא נשארה יבשה

אא

סגירת מעגל מרגשת: אמש עמדו שיינא ספירו, יחד עם בחיר ליבה, דניאל סלוטין, תחת חופה שנעשתה מבד שמלת הכלה המיותמת אותה לא הספיקה ללבוש, של בת הדודה של ספירו, נאווה אפלבום, שנרצחה לפני 12 שנים ערב חופתה, יחד עם אביה, דוד הי"ד.

החתונה המרגשת, התקיימה בגן האירועים "קדמא", בנווה אילן. נוכח הסיטואציה המרגשת, עין לא נשארה יבשה. על החופה עצמה נכתב: "הרועה בשושנים, יפה את רעיתי כתרצה. נאוה כירושלם אימה כנדגלות. החופה עוצבה משמלת הכלולות של נאווה אפלבום הי״ד שנרצחה ע״י בני עוולה עם אביה, הרב ד״ר יעקב הלוי הי״ד באלול התשס״ג, יום כלולותיה".

כאמור, הפיגוע בו נרצחו האב וביתו לבית משפחת אפלבום, התרחש ב-9 לספטמבר 2003, בקפה הלל שבמושבה הגרמנית בירושלים, ערב חתונתה של נאווה. דקות קודם לכן, הגיעה הכלה למקום יחד עם אביה, ששימש כמנהל חדר המיון במרכז הרפואי שערי צדק, שם ביקשו השניים לרכוש דבר מאכל לאורחים שהגיעו מחו"ל במיוחד בכדי לכבד את מעמד החופה, והיו רעבים וצמאים.

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

אולם אז, נקטע החלום באיבו: מחבל שהגיע למקום, פוצץ את עצמו בפיגוע התאבדות, והשניים נהרגו. בנוסף, נרצחו עוד חמישה ונפצעו 57 בני אדם.

אין זו הפעם הראשונה בקרב המשפחה, שחתונה מתקיימת מחופה העשויה משמלתה של נאווה. למעשה, מדובר במסורת משפחתית של שמחה המהולה בעצב, במסגרתה נישאו תחת חופה זו בשנים האחרונות גם אחיה ואחיותיה של נאווה הי"ד.

"זהו ערב מרגש, המלא בתחושות של המשכיות והתייחדות עם האנשים שאנו כה אוהבים, אך לא נמצאים איתנו בערב השמח והמיוחד הזה,"סיפרו החתן והכלה ל"ישראל היום" בהתרגשות, "למרות כל הכאב, נמשיך הלאה בכל הכוח ומבלי לשכוח כי עם ישראל חי".

תגיות:ירושליםטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה