חדשות בארץ

הרב שטיינמן שימש סנדק לתינוק שיולד בעזרת 40 רופאים

אחרי לידה קשה ומסוכנת, בה היו מעורבים לא פחות מ-40 רופאים – התקיימה הבוקר ברית המילה של הרך הנולד – בביתו של הרב שטיינמן, שאף שימש כסנדק

אא

אחרי לא מעט תלאות - שמחת ברית מרגשת נערכה היום: ביתו של הרב שטיינמן, ברחוב חזון איש 5 בבני ברק, שקק הבוקר חיים באופן יוצא דופן, בסביבות השעה 10:30. הסיבה: הרב נתבקש לשמש כסנדק של תינוק שנולד בסיוע של לא פחות מ-40 רופאים ואנשי צוות(!), מאחר שהלידה הסתבכה מאוד.

המקרה האמור התרחש לפני מספר שבועות, לאחר שהוחלט על לידה נדירה ליולדת, בשל המצב הרפואי הסבוך אליו נקלעה. הלידה התרחשה בבית החולים בלינסון, בשיתוף רופאים מבית החולים שניידר. פרופסור משה הוד, העומד בראש המחלקה לרפואת האם והעובר בבית החולים בלינסון תיאר בפני ערוץ 2, כי מדובר במקרה נדיר למדי. "אני כבר כ-34 שנים חי פה בבית החולים הזה, וזה המקרה השלישי שאני מנתח אותו", טען הרופא.

מה שהפך את הניתוח לנדיר, הוא העובדה שהרופאים המיילדים היו צריכים להחזיק את התינוק בחיים באמצעות חיבורו לחבל הטבור, בזמן שצוות רפואי נוסף, המתמחה ברפואת אף-אוזן-גרון יצליחו לפתוח את דרכי הנשימה שלו, כדי לאפשר לו לנשום לבד. בסופו של דבר, בחסדי ה', נס התרחש כאשר הניתוח הנדיר הצליח.

תמונת אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)תמונת אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

בשל גודל הנס, בחרו ההורים שדווקא הרב שטיינמן ישמש כסנדק לבנם. הברית לא התקיימה בזמנה, כיוון שההורים חיכו להודעה מהרופאים שהתינוק אכן בריא מספיק כדי לקיים אותה.

 "על פניו הייתה זו ברית רגילה לכל דבר, כמידי יום ביומו", תיאר אחד המשתתפים הקבועים בבריתות בביתו של גדול הדור, לאתר 'בחדרי חרדים'. "ראש הישיבה כובד בסנדקאות, והסבים בברכות ובעמידה לברכות, אך וודאי שניכרה ההתרגשות מהשמחה".

תגיות:הרב שטיינמןסנדק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה