חדשות יהדות

משרד הדתות מציג: אפליקציית GPS בבתי העלמין

פרויקט מיוחד של משרד הדתות: פותחה אפליקציה מיוחדת שתקל על מאמצי החיפוש של המבקרים בבתי העלמין

אא

משרד הדתות יזם פרויקט מיוחד, לפיתוח אפליקציית ניווט המכילה מיפוי מיוחד של בתי העלמין ותסייע להתמצא בהם. הרעיון לפרויקט עלה לאחר תלונות רבות של מבקרים שהתקשו להתמצא בשטח בתי העלמין, ולהגיע אל קברי יקיריהם.

האפליקציה החדשה מבוססת על הטכנולוגיה החדשנית של גוגל מפות, וניתן להשתמש בה באתר האינטרנט של בית העלמין תל רגב, ובמערכת הענן של גוגל.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

בפיילוט מיוחד השיקו במשרד הדתות לראשונה את הפרויקט בבית העלמין האזורי תל-רגב המשרת את המטרופולין של חיפה, ערי הקריות והמועצה האזורית זבולון. בית העלמין נחשב לבית העלמין הגדול בארץ, והוא מכיל מערכת כבישים מודרנית, שלטי הכוונה ומגרשי חניה רחבים. בית העלמין מכיל 40,000 מקומות קבורה, והוא משרת 10 חברות קדישא מ-7 ערים שונות באזור חיפה והקריות.

השר לשירותי דת, הרב דוד אזולאי חנך היום (ה') את גמר מלאכת פיתוח האפליקציה החדשה בטקס מיוחד בבית העלמין תל-רגב בהשתתפות ראשי ערים, רבנים, ראשי מועצות דתיות, ראשי חברות קדישא ועוד. השר אמר במעמד: "התוכנה החדשה היא דוגמא איך אפשר לשלב את הטכנולוגיה עם ההלכה. אני קורא לכל בתי העלמין בארץ להשתתף בפיילוט".

מנהל בית העלמין תל-רגב, אריה פרג'ון אמר בטקס: "הפעלת האפליקציה לאיתור וניווט לקברים, היא נדבך נוסף בפעילות שלנו לטובת ציבור המבקרים".

תגיות:משרד הדתותבית עלמיןקדישא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה