חדשות בעולם

"לעולם לא אנזוף בה שוב, רק שתחזור הביתה"

מה הסיכויים שנערה שבורחת מהבית לאחר ריב עם הוריה, תיחשב כמתה עוד לפני שנמצאה גופתה? תמוה יותר, מה הסיכויים שלאחר 10 שנים – היא תימצא בריאה, שלימה ומתגוררת בקפה-אינטרנט(!). סיפורה ההזוי של שיו יון, ישאיר אתכם פעורי פה

אא

איך אמורים להגיב הורים שבתם הוכרזה כמתה, עוד לפני שהמשטרה גילתה את גופתה? כשיו יון בת ה-14 ברחה מביתה לפני כ-10 שנים לאחר מריבה עם הוריה - המשטרה המקומית פצחה בחיפושים אך העלתה חרס בידיה, ושיו יון הוכרזה כנעדרת. ככל שהזמן עבר, כך התגבר בליבם של הוריה החשש שמשהו נוראי קרה לשיו יון, ושהיא כבר לעולם לא תשוב הביתה.

לאחרונה, 10 שנים (!) לאחר שחשבוה למתה - התגלתה שיו יון 'במקרה', באחת מהפשיטות המשטרתיות על אזור בתי הקפה של מחוז זג'יאנג, בסין. שיו יון בת ה-24 החזיקה בידיה תעודת זהות מזויפת, ורק כשנלקחה לחקירה – חשפה את זהותה האמיתית, וסיפרה לשוטרים כי קפה האינרנט, הוא ביתה בעשור האחרון.

אז מה עשתה במשך כל הזמן הזה? שאלה טובה. "רוב הזמן שיחקתי במשחקים, וישנתי בבית הקפה. אנשים טובים תרמו לי כסף שבו קניתי לי אוכל, וכך התגלגלתי", סיפרה. לטענת השוטרים, בהתחלה שיקרה שיו יון וטענה כי גדלה אצל סבה. "רק אחרי שקנסנו אותה ב-1,000 ין על שוטטות, היא נאלצה למסור לנו את מספר הטלפון של הוריה".

"אני שמחה כל כך שהיא נמצאה סוף סוף", אמרה האם בדמעות של התרגשות, כשהשוטרים התקשרו והודיעו לה ש'האבידה' נמצאה. "הכל קרה בגללי, בגלל שנזפתי בה קשות. אני אישה עקשנית וחמת מזג, ואני יודעת שמיררתי לה את החיים. אני מבקשת סליחה ומבטיחה שלעולם לא אנזוף בה שוב. רק שתחזור הביתה".

תגיות:סיןהורים ילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה