חדשות בארץ

ההסתה נמשכת: "ילדה פלסטינית נדרסה ונורתה למוות"

הרשתות החברתיות שוב מלאות בדברי הסתה ובעידוד לטרור, והפעם: המחבלת שניסתה לפני ארבעה ימים לדקור נערה שישבה בטרמפיאדה בשומרון, מוצגת כקורבן פאסיבי תמים שנדרס ונורה למוות

אא

הסתה ללא הפסקה: בימים האחרונים, עמוסות לעייפה שוב הרשתיות החברתיות בדברי הסתה, ובהם קריקטורות, תמונות, הודעות של בכירים מהרש"פ, ועוד, כשעיקר ההסתה נסובה סביב מותה של מחבלת צעירה שניסתה לבצע פיגוע דקירה לפני ארבעה ימים.

כזכור, המחבלת בת ה-18 ניגשה לנערה שישבה בטרמפיאדה ליד מחסום חווארה, כשסכין בידה, וכשהיא עומדת לדקור אותה. בהשגחה פרטית, רכב שעבר במקום, ובו נהג באותה השעה ראש המועצה האזורית שומרון לשעבר, גרשון מסיקה, פגע בה ודרס אותה, במטרה להניא אותה ממעשה זה ולהציל את הצעירה שישבה בתחנה. מאוחר יותר, חוסלה המחבלת בידי חייל שירה בה.

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בהודעה שפורסמה בעקבות חיסולה של המחבלת, תואר המקרה במילים: "ילדה נדרסה ע"י מנהיג של מתנחלים ולאחר מכן חייל ירה בה והרג אותה". כלומר, מחבלת שהגיעה לרצוח בדם קר – הפכה לקורבן פאסיבי ותמים שנדרס ונורה למוות על לא עוול בכפו, בשעה שהעובדות הן הפוכות לחלוטין.

השאלה הנשאלת כעת, היא היכן ההסברה הישראלית כנגד העיוות המקומם? בהיעדרה, ובעידוד ההסתה המתמשכת, לא פלא שגל הטרור הנוכחי רק מתמשך. 

תגיות:הסתהגל טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה