חדשות בארץ

פרקליטי המחבל בן ה-13 הציעו "דיל"; בפרקליטות סרבו

פרקליטיו של המחבל בן ה-13, המואשם בשני ניסיונות רצח, בשל מעורבותו בפיגוע הדקירה לפני כחודש בפסגת זאב, הציעו כי המחבל הצעיר יודה בכתב האישום – בתמורה להתחייבות על סיום משפטו לפני גיל 14. בפרקליטות דחו את ההצעה. היום צפוי להיפתח משפטו של הצעיר

אא

היום (חמישי) צפוי להתקיים להיפתח משפטו של המחבל הקטין בן ה-13, אחמד מנסארה, המואשם בשני ניסיונות רצח, לאחר שהיה מעורב בפיגוע הדקירה שאירע בחודש שעבר בפסגת זאב.

בתוך כך, פנו פרקליטיו של מנסארה, לפרקליטות המדינה במטרה להציע דיל פשרה, במסגרתו מנסארה יודה במיוחס לו בכתב האישום – אולם הפרקליטות מצידה תתחייב כי המשפט יסתיים לפני הגיעו לגיל 14.

הסיבה לכך, היא שבמידה ומנסארה יישפט ויינתן לו פסק דין לפני הגיעו לגיל 14 – על פי החוק יוכל להישלח אך ורק למעון סגור, אולם לא יוכלו לגזור עליו מאסר בבית המשפט. בפרקליטות סירבו להצעה, וככל הנראה, המשפט צפוי להתקיים כמתוכנן.

(צילום: Muammar Awad / פלאש 90)(צילום: Muammar Awad / פלאש 90)

עוד טענו פרקליטיו של המחבל, בראיון שקיימו עם חדשות 10, כי הם בטוחים שמנסארה, מרשם, לא עומד מאחורי שני ניסיונות הרצח המיוחסים לו, בהם של נער בן 13 וצעיר בן 25. לדבריהם, מי שהתכוון לרצוח את השניים היה דווקא בן דודו של מנסארה, שנורה למוות על ידי כוחות הביטחון במהלך הפיגוע.

כמו כן הם טוענים, כי לפרקליטות אין די ראיות בכדי להרשיע את מנסארה בניסיון לרצח, אולם בשל הרצון לסיים את הליך המשפט לפני הגיעו לגיל 14 – היו מוכנים להודות בעבירה זו.

המשפט כאמור, צפוי להיפתח היום, כאשר שלב ההוכחות שבו, צפוי להתקיים במהלך חודש דצמבר.

תגיות:פסגת זאבפיגוע דקירהגל טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה