חדשות בארץ

זעזוע: משרד החינוך ארגן כנס מנהלים בכנסיה מיסיונרית

מנהל מחוז ירושלים והמחוז החרדי במשרד החינוך ארגן כנס מנהלים בכנסיה המפעילה מסיון וקוראת להמרת הדת היהודית. בתגובה פנה ארגון "יד לאחים" לשר החינוך נפתלי בנט בבקשה לבטל את הכנס – אולם ללא הצלחה. מורים רבים זועמים ורבנים רבים יצאו בקריאה שלא להגיע לכנס

אא

ארגון "יד לאחים", קיבל בעת האחרונה פניות רבות של מורים זועמים. הסיבה: כנס שמתקיים היום, שמיקומו נקבע באולם של כנסייה המפעילה מיסיון וקוראת להמרת הדת היהודית ולהתנצרות, בלב ירושלים.

הכנס, אורגן בידי מנהל מחוז ירושלים והמחוז החרדי במשרד החינוך ויועד למנהלים. בתגובה, פנה ארגון יד לאחים לשר החינוך נפתלי בנט, בדרישה לבטל את הכנס או לשנות את מיקומו.

ממשרד החינוך נמנעו מלהיענות לבקשה, על אף הפגיעה ברגשותיהם של רבים מהמורים, ואף מסרו כי האירוע יתקיים כסדרו היות ויש להם חוזה עם המקום.

(צילום: Shutterstock)(צילום: Shutterstock)

ביד לאחים הגיבו לדברים, וטענו כי "אם זה היה במתחם של התנועה האסלאמית, הם היו מבטלים. כלומר, הסכם חתום הוא לא סוף פסוק. יש קווים אדומים ואם טועים זו לא בושה לבטל".

רבנים שונים הודיעו כי הם אוסרים את ההשתתפות או הכניסה למקום, וקראו למורים שלא להגיע אל הכנס האמור. לדבריהם, מדובר במקום שמשמש לכתחילה לפעילות הקהילה המיסיונרית ואף נקנה לצורך מטרה זו – ולכן הוא נאסר, ככל מקום אחר של נצרות, המוגדרת כעבודה זרה ביהדות.

תגיות:משרד החינוךמיסיונריםכנסיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה