חדשות בארץ

שר הדתות לגלעד ארדן: "טפל באלימות החמורה כנגד הרב זמיר"

בעקבות התקיפה שהתרחשה אמש, במהלכה הותקף הרב זמיר כהן בידי ארבעה צעירים חמושי סכינים, פנה היום שר הדתות, דוד אזולאי, לשר לביטחון פנים, גלעד ארדן, בבקשה שיטפל בנושא באופן אישי, וקרא: "יש להחמיר את הענישה כלפי התוקפים"

אא

הרוחות סוערות סביב התקיפה שאירעה אמש, כלפי יו"ר ארגון הידברות: אחרי שהשר אריה דרעי פנה הבוקר למ"מ המפכל, ניצב בנצי סאו, בבקשה שיתערב באופן אישי בחקירה ובטיפול במקרה, פנה הבוקר גם שר הדתות אזולאי, לשר בטחון הפנים ארדן בבקשה שיתערב בטיפול.

במכתב חמור ששיגר הבוקר לשר לבטחון פנים, התבטא הרב אזולאי וכתב כי "אמש במהלך הרצאה שנשא, הותקף באלימות בתל אביב יו"ר ארגון 'הדברות' כבוד הרב זמיר כהן, אלימות בכלל ותקיפתם של רבנים בפרט הינם מעשים שאין לעבור עליו לסדר היום.

המכתבהמכתב

"כמי שמכהן בתפקיד השר לשירותי דת אני נחשף לעיתים למקרי אלימות המופנים כנגד אנשי דת, עלינו לוודא שרבנים יחושו חופשיים להביע את דעתם ולפסוק את פסיקתם ללא כל חשש, לא יתכן שרבנים במדינת ישראל יחושו מאוימים".

עוד ציין, כי "במקרה זה מדובר גם באלימות שנובעת כתוצאה מהסתה הנמשכת זמן רב שלא טופלה כראוי".

בסיום המכתב דורש השר אזולאי מארדן לנהוג ביד קשה כלפי התוקפים, ואף שיתערב בטיפול במקרה באופן אישי. "אבקש אפוא, את התערבותך האישית והמידית בהנהגת מדיניות תקיפה, על מנת למנוע הישנות מקרים אלה והחמרת הענישה כלפי התוקפים אנשי דת, כדי למגר את התופעה מן השורש".

כמו כן, גם הראשון לציון התייחס הבוקר לתקיפה, אותה גינה בחריפות וכינה אותה כ"חציית קו אדום וחלק ממסע הסתה אלים".

תגיות:הרב זמיר כהןתקיפהגלעד ארדן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה