חדשות בארץ

אזעקת צבע אדום לא פעלה: אבל ארבעת הרקטות לא פגעו באיש

רקטה שוגרה הבוקר (שני) מרצועת עזה, והתפוצצה בשטח פתוח, במועצה האזורית אשכול. בחסדי ה' לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בצה"ל בודקים בשעה זו מדוע לא הופעלה אזעקת צבע אדום, נוכח הנפילה הרביעית של רקטה בשבועות האחרונים

אא

הפרת הפסקת האש הבוקר מצד חמאס: בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול התפוצצה הבוקר רקטה, אשר נשלחה ממרכז רצועת עזה. בחסד ה' לא היו נפגעים מהתפוצצות הרקטה ולא נגרם נזק.

מדיווחי התושבים מתברר, כי הם אף לא שמעו את פיצוץ הרקטה, ובשעה זו נערכות סריקות לאיתור שרידיה באזור הגדר, וכן בדיקה של צה"ל מדוע לא הופעלה אזעקת צבע אדום נוכח הרקטה, כפי שאמור לקרות.

כאמור, מדובר בהפרת הפסקת אש של החמאס כלפי ישראל. לא מדובר בהפרת הפסקת האש הראשונה, שכן כבר בשבוע שעבר נורתה רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל, והפיצוץ אף נשמע בישובים הסמוכים למערכת הגדר, אולם גם אז לא הופעלה אזעקת צבע אדום. בחסדי ה' גם אז לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

ארכיון (צילום: עדי ישראלי / פלאש 90)ארכיון (צילום: עדי ישראלי / פלאש 90)

גם שבועיים קודם לכן, נורתה רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל, וגם היא נפלה בהשגחה פרטית במועצה האזורית שער הנגב ולא היו נפגעים או נגרם נזק.

המקרה אף התרחש גם בשבועיים שקדמו לו, כשהפעם נוסף לרקטה, שנורתה מבית הקברות שוהדא דרומית לבית חנון שבצפון הרצועה, נורו גם יריות מעזה לשטח ישראל. הרקטה התפוצצה במועצה שער הנגב, וגם אז היא לא גרמה לנזק או לנפגעים.

כאמור, בסך הכל נראה שלמרות שאזעקת צבע אדום לא פעלה מאז הפרת הפסקת האש האחרונה בידי חמאס בשבועות האחרונים – בחסדי ה' ארבעת הרקטות נפלו תמיד בשטח פתוח ולא גרמו לנזק בנפש או ברכוש. 

תגיות:רקטותחמאסאזעקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה