חדשות בארץ

בוקר של פיגועים: 2 פיגועים סוכלו ליד שכם וכפר אדומים

סמוך לשעה 09:00 בבוקר הצליח לסכל ראש מועצת בנימין לשעבר פיגוע דקירה בכניסה לחטיבה המרחבית שומרון; המחבלת נדרסה על ידי רכבו לפני שהצליחה לבצע את זממה. זמן קצר לאחר מכן, מחבל ניסה לדרוס ולדקור אזרחים בצומת כפר אדומים, המחבל נוטרל על ידי אזרח שהיה במקום.

אא

מחבלת פלסטינית ניסתה הבוקר (א') לדקור אזרחים בצומת הכניסה לחטיבה המרחבית שומרון. ראש מועצת שומרון לשעבר, גרשון מסיקה שהיה במקום והבחין במחבלת רצה לעבר הטרמפיאדה חמושה בסכין, דרס אותה ובכך סיכל את ניסיון הפיגוע. המחבלת נורתה על ידי חייל ואזרח חמוש שהיו באירוע, ומותה נקבע במקום. עקב הפיגוע, נסגרה הכניסה הדרומית לשכם.

זמן קצר לאחר מכן, מחבל חמוש בסכין הגיע במונית פלסטינית לצומת כפר אדומים וניסה לדרוס אזרחים שהיו במקום. לאחר שלא הצליח, ירד מהרכב וניסה לדקור את הנוכחים. אזרח חמוש שהיה במקום ירה בו, והמחבל נהרג.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

שמואל שפירא, שנפצע בידו כתוצאה מפגיעת המונית ברכבו סיפר: "היינו בדרך מאילת לירושלים. ליד מישור אדומים פגעה בנו מונית פלסטינית צהובה. עשינו כמה סיבובים, והמונית פגעה בנו שוב. המונית נעצרה לפנינו, ותוך כדי שאנו יורדים מהרכב לראות מה קורה, המחבל רץ עם סכין. אחד מהנוסעים איתנו היה חמוש באקדח והצליח לירות במחבל".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה: "אנחנו עומדים מול טרור יחידים. זה לא טרור של ארגונים, זה טרור של יחידים, לעיתים עם סכיני מטבח, מוסתים בעיקר ברשתות החברתיות. קשה מאוד למנוע באופן הרמטי הגעה של סכינאי כזה או מפגע כזה למקום זה או אחר. לכן, בנוסף לפעילות שאנחנו עושים בריכוזי הטרור עצמם, ובנוסף לפעילות שעושים אנשי הביטחון, נדרשת ערנות מרבית מהאזרחים, ואני חייב להגיד שאנחנו מגלים ערנות כזאת, הרבה תושייה ואומץ לב, והדבר הזה ראוי לברכה. אנחנו עדיין במאבק, הוא יימשך – המאבק הזה נמשך כבר קרוב למאה שנה, אבל אנחנו נתגבר גם על גל הטרור הזה".

תגיות:טרור בישראלפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה