חדשות בארץ

מתנדב במד"א הוזעק לטפל בפצועה מהפיגוע – שהיא אמו

שי מלכה הוא מתנדב מסור בארגון מד"א בשנה וחצי האחרונות. ולמרות הכל, מעולם לא חשב שעשוי להגיע רגע שבו יידרש להגיש עזרה ראשונה לאמו, נורית מלכה. אמש זה קרה, לאחר שנדקרה בידי מחבל

אא

החובש של האם – בנה: שי מלכה, מתנדב במד"א כבר כשנה וחצי. מטבע הדברים, כבר ראה מחזות קשים לא מעטים, אולם שום דבר לא הכין אותו למה שהתרחש אמש, עת נקרא לטפל באימו (56), נורית מלכה. "אמא שלי חזרה מחברות ונדקרה כמה מטרים לפני הבית," שיחזר אמש מלכה מחוץ לחדר הניתוח בבית החולים ברזילי באשקלון, בראיון לישראל היום. "אח שלי שלח חבר לקרוא לי. כשהגעתי היו שם חובשים וסייעתי בטיפול. זה לא פשוט והאדרנלין עובד. עושים מה שצריך בסיטואציה כזו. לא חושבים הרבה. יש פה רגש והכל, זו אמא שלך. עובדים יחד עם כולם. זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע. זה היה נס."

על רגעי האימה שלאחר הפיגוע, סיפר גם גדי, בעלה של הפצועה: "היא דפקה בדלת של הבית, כולה דקורה עם דם ואמרה שהמחבל בחוץ". לעזרתה של האם, נחלץ גם שגיא, בנה הצעיר, שלחץ על פצעי הדקירה בעזרת מגבת, עד להגעת החובשים.

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

כאמור, אמש התרחש פיגוע דקירה בקרית גת, בעת שמחבל חמוש בסכין פצע באורח בינוני ארבעה עוברי אורח, ברחוב דוד המלך פינת מלכי ישראל בקריית גת. הדוקר הצליח להימלט, וכוחות הביטחון ערכו מצוד אחריו, ותפסו אותו בין בתי קרקע, כשבגדיו ספוגים בדם. במשטרה סיפרו כי המחבל נפגע מרכב חולף.

"אנחנו מרגישים כמו ברווזים במטווח", תיאר חיים מלכה, קרוב משפחתה של נורית ותושב קריית גת. "הילדים לא יוצאים לבית הספר לבד ולא חוזרים לבד. לא הולכים לחוגים, לא נותנים להם לצאת מהבית. יש נתק מוחלט בין הממשלה לשטח. התחושה היא שהופקרנו ובגדול על ידי מי שבחרנו בו".

נכון לעכשיו, השתפר מצבה של האם והוא מוגדר כבינוני יציב.

תגיות:פיגוע דקירהקריית גת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה