חדשות בארץ

יום דמים: פיגוע ירי נוסף בגוש עציון

שעתיים לאחר הפיגוע בת"א בו נרצחו 2 ישראלים, מחבל ירה לעבר כלי רכב ליד אלון שבות ורצח 3 בני אדם

אא

שעתיים לאחר הפיגוע בת"א, מחבל פתח בירי לעבר כלי רכב שהיו בפקק ליד אלון שבות. באירוע נרצחו שלושה בני אדם ועוד חמישה שנפצעו. המחבל נעצר והועבר לחקירה.

לפי הדיווח מחבל הגיע במכוניתו לכביש שבין אלון שבות לצומת גוש עציון. המחבל הבחין בפקק תנועה בכביש בדרך המובילה לגוש עציון, עקף את אחד הרכבים והחל לירות צרור יריות באמצעות תת מקלע מדגם עוזי לעבר כלי הרכב שעמדו בפקק.

באירוע נרצחו שלושה בני אדם: עזרא שוורץ אמריקני בן 18, יעקב דון בן 49, ופלסטיני בן 40. המחבל המשיך בנסיעתו במסע הדמים, עד שהתנגש באחת המכוניות, וכך נלכד על ידי אחד הנוכחים. המחבל נעצר, והועבר לחקירה.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

הבחור שהשתלט על המחבל, יובל לסרי סיפר: "הייתי בפקק תנועה, ולפתע שמעתי יריות. המחבל התנגש ברכב שהיה מאחורי. יצאתי מהרכב, דחפתי את הנשק שלו, והפלתי את המחבל על הרצפה. לא יריתי לעברו, מפני שלא הייתי בטוח שאכן הוא המחבל. לאחר מכן ראיתי את התת-מקלע לידו והבנתי שהוא המחבל".

בנוסף כתוצאה מהירי נפצעו באירוע באורח קל חמישה בני אדם, חלקם בעלי אזרחות אמריקאית, והועברו לקבלת טיפול רפואי על ידי כוחות ההצלה לביה"ח שערי צדק בירושלים.

סגן ביה"ח ומנהל מחלקת הטראומה בביה"ח שערי צדק, ד"ר עפר מרין אמר כי: "כל הפצועים במצב קל, ועדיין עוברים בדיקות. יש פה גם שילוב של חרדה וטראומה. לא קל להיות באירוע ירי דריסה. הכוננות שלנו כאן גבוהה ונערכנו לפצועים קשה".

תגיות:גוש עציוןפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה