חדשות יהדות

במקום החתונה: יתקיים ערב חיזוק לנשים

הערב היתה אמורה להיכנס תחת החופה שרה תחיה ליטמן, עם ארוסה אריאל ביגל. אמנם האסון שפקד אותם, קטע את השמחה באיבה, אולם ביוזמה מרגשת של תלמידות אולפנה - במקום החתונה, צפוי להתקיים באותו מקום ערב חיזוק לנשים, בו ישתתפו הרבנית ימימה מזרחי, אביו של החתן המיועד, ועוד

אא

לאחר האסון הנורא שפקד אותם בצהריי יום שישי האחרונים, חתונתן של משפחות ליטמן וביגל אמנם לא תתקיים הערב, אולם מאורע מרגש אחר – בהחלט כן.

ביוזמה מרגשת, של תלמידות אולפנת צביה ביישוב כוכב יעקב בבנימין, צפויה להתקיים הערב בבנייני האומה כנס חיזוק לנשים.

בכנס, שיחל בשעה 18:15, תשתתף הרבנית ימימה מזרחי, שתחזק את הנוכחות בצל האירועים הקשים, וגם אביו של החתן המיועד, הרב משה ביגל, המשמש כרב הישוב מיתר.

כמו כן, צפויים לכבד את המעמד גם הרב שמואל אליהו – הרבה של צפת, הרב ירחמיאל וייס – ראש הישיבה לצעירים, ובסוף הערב אף יופיעו הזמרות רוחמה בן יוסף ואודהליה ברלין.

ההזמנה לחתונה שבוטלהההזמנה לחתונה שבוטלה

יהודית ליברמן, מיוזמות האירוע, סיפרה לערוץ 7, כי "ראינו לנכון לקיים אירוע שירומם את רוח העם באותו אולם חתונות שבו הייתה אמורה להתקיים החתונה של שרה תחיה ושל אריאל, ובעצם לנצל את המקום ואת הזמן ולקיים ערב חיזוק לנשים".

בנוסף סיפרה ליברמן, על תגובתה של המשפחה על המאורע, שהתרגשה מהמחווה. "הבוקר נוצר קשר עם המשפחה והם ממש ברכו על היוזמה", תיארה. "קיבלנו תגובות מדהימות מכל הארץ".

החתונה כאמור, היתה אמורה להתקיים הערב בבנייני האומה, אולם לדאבון הלב, אביה ואחיה של הכלה, הרב יעקב ליטמן ובנו נתנאל הי"ד, נרצחו בפיגוע ירי בסוף השבוע האחרון, בעת שהיו בדרכם לשבת אירוח בביתו של החתן, בסמוך לישוב עתניאל. 

לאור הנסיבות החתונה כמובן נדחתה, אולם בני הזוג כבר הודיעו כי היא תתקיים ביום חמישי הבא, בבנייני האומה, וכי "כל עם ישראל מוזמן לקום עמנו מעפר ולשמוח בשמחתנו".

תגיות:משפחת ליטמןחתונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה