חדשות בארץ

שרה תחיה ליטמן: "בואו לחתונה שלי"

היא איבדה את אביה ואחיה לפני מספר ימים בפיגוע ירי, בעת שהיו בדרכם לשבת החתן שלה. עכשיו, במקום חתונה, היא יושבת שבעה כפולה. אבל היא לא נשברת: את החתונה כבר הוחלט לקיים ביום חמישי הבא. עכשיו היא מבקשת מכל מי שיכול – שיגיע."כל עם ישראל מוזמן לטקס", מצהירה ליטמן

אא

איש לא הכין את משפחת ליטמן לבאות: כשהם מצויים בהכנות קדחתניות לחתונתה של הבת הבכורה, שהיתה צפויה להתקיים הערב (שלישי) – פקד אותם אסון קשה מנשוא.

ביום שישי האחרון, עת היו בני המשפחה בעיצומה של נסיעה לאירוח שבת בביתו של החתן, ארב להם מחבל מתאבד בכביש הסמוך לעתניאל, בדרום הר חברון, וירה למוות באב המשפחה, הרב יעקב ליטמן ובבנו, נתנאל, הי"ד.

שרה תחיה ליטמן, שהיתה אמורה להיות הכלה אותה אביה היה אמור ללוות לחופה עם חתנה אריאל ביגל, הפכה ברגע אחד ליתומה, שבמקום חופה – יושבת שבעה"הערב, במקום ללבוש את שמלת הכלה, אני אשב על הרצפה בחולצה קרועה", אמרה ליטמן בראיון לעיתון ידיעות אחרונות, "אבל בקרוב מאוד אנחנו נתחתן בחתונה גדולה ושמחה. אנחנו נמשיך, אנחנו נהיה שמחים כמו שאבא ונתנאל תמיד היו. לא ירסקו אותנו".

(צילום: באדיבות המשפחה)(צילום: באדיבות המשפחה)

החתונה האמורה כמובן נדחתה, ובני הזוג הצהירו כי אינם יודעים מתי יקיימו אותה.

אולם אמש, כבר הודיעו בני הזוג על החלטתם החדשה לקיים את החתונה ביום חמישי הבא. "זו תהיה חתונת המיליון", הם מבטיחים, "המונים יבוא לשמוח איתנו". אז גם ביקשה שרה תחיה ליטמן שעם ישראל יבוא בהמוניו לשמח אותם. "בואו לשמח אותנו", ביקשה. "כל עם ישראל מוזמן לטקס".

בהמשך, אף מסרו בני משפחת ליטמן הודעה, שהיא מעין הזמנה פתוחה לכל מי שרוצה להגיע, בה נכתב כי "אל תשמחי אויבתי לי כי נפלתי קמתי. בעזרת השם חתונתנו תתקיים ביום חמישי הבא, י"ד בכסלו, 26 בנובמבר, בבנייני האומה. כל עם ישראל מוזמן לקום עמנו מעפר ולשמוח בשמחתנו".

בני הזוג המאורסים, המנסים להתרגל למציאות החדשה שנכפתה עליהם, יחד עם בני משפחת ליטמן, כבר משדרים אופטימיות. "עוד לפני שהוא הפך לבעל, אריאל כבר נעשה אבא", מתארת ליטמן. ''מעכשיו הוא ימלא את החלל שהשאירו אבא שלי ואחי. משימה קשה יש לו".

אריאל החתן מצידו סיפר כי למרות הטלטלה, כעת בני הזוג חשים חזקים ובטוחים יותר בקשר שלהם. ''הזוגיות שלנו עמדה בפני מבחן, אבל היא רק התעצמה. דווקא מתוך ההיעדר. כשאני רואה את אמא של שרה־תחיה, כמה קשה לה בלי בעלה, אני מבין מה זה בעל, ועד כמה בן זוג הוא משענת".

תגיות:משפחת ליטמןחתונהשבעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה