מעניין

מכתבה שובר הלב של הנערה המתה - לעצמה

זמן קצר לאחר שטיילור סמית' בת ה-12 - מתה כתוצאה מדלקת ריאות - מצאו הוריה מכתב קטן בחדרה, שמיועד ל...עצמה. מה היה כתוב בו? אל תפספסו

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

טיילור סמית' הייתה ילדה רגילה לכל דבר, עד גיל 12 - בו סבלה במשך חודשים ארוכים מדלקת ריאות חמורה שאף הובילה בסופו של דבר, למותה. זמן קצר לאחר אובדנה, מצאו הוריה בחדרה מכתב קטן ועליו משורבטות המילים הבאות: "מכתב זה ייפתח על ידי טיילור סמית' בתאריך 13.4.2023 בלבד".

מכתבה של טיילור שנמצא זמן קצר לאחר מותהמכתבה של טיילור שנמצא זמן קצר לאחר מותה

למרות האזהרה שנשאה המעטפה על גביה - במר יגונם, הוריה של טיילור החליטו לפתוח את המכתב, ולקרוא את תוכנו בתקווה שזה מה שינחם אותם. מה שניגלה לעיניהם לאורך כל המכתב, היה שלווה סטואית שאי אפשר לעמוד בפניה. הבת הצעירה שלהם, שבכוח אמונתה ושמחתה לקבל את המצב אליו נקלעה - לא הייתה כל כך צעירה, מסתבר. 

"טיילור היקרה, איך החיים? עשר שנים עברו מהרגע שכתבת את המכתב הזה. ברכותיי על סיום לימודייך בתיכון. ואם עדיין לא הוצאת את התואר - תמשיכי לנסות. האם יש לך כבר מקום משלך? נכון לעכשיו, את רוצה להיות עורכת דין, דוקטור, או שאת עדיין תלושה באוויר? אם לא, את צריכה לצפות לחיים הטובים ביותר, ותמשיכי לקרוא את דברי החוכמה שכתבת. את זוכרת את כל הדברים הטובים והרעים שעברנו יחד? אלו החיים, ואת צריכה להמשיך לחיות אותם. להמשיך ללכת איתם, גם כשהם קשים לך".

"אל תשכחי לספר לילדים שלך את כל מה שעברת", סיימה טיילור הקטנה-גדולה, לבסוף. 

טיילור סמית'טיילור סמית'

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה