חדשות בארץ

הלם בבית החולים שיבא: מנהל אגף נעצר בחשד להסתה

מנהל אגף הניקיון בבית החולים, נעצר לאחר שעל פי החשד איים להוציא אל הפועל פיגועים, ואף עסק בהסתה של אחרים לכך. זאת לפי חומר מודיעיני שהתקבל לגביו. בית המשפט האריך את מעצרו ביומיים

אא

בבית החולים שיבא תל השומר, התפלאו לגלות חוקרים מהיחידה המרכזית ירושלים (ימ"ר), שהגיעו כדי לעצור את אחד מהעובדים הבכירים בבית החולים, המכהן בתפקיד מנהל אגף הניקיון במוסד.

העובד, צעיר כבן 26, מועסק בבית החולים כבר תשע שנים, אולם לאחרונה התקבל בימ"ר חומר מודיעיני, לפיו עסק החשוד בהסתה של העובדים ושל סביבתו הקרובה, לביצוע פיגועים כנגד ישראל.

בית החולים שיבא בתל השומר (צילום: פלאש 90)בית החולים שיבא בתל השומר (צילום: פלאש 90)

מעצרו של החשוד נערך בגלוי, לעיני עמיתיו לעבודה, משם הועבר לחקירה בימ"ר. בינתיים הוארך מעצרו ביומיים, בידי בית משפט השלום בירושלים.

במהלך הדיון בעניינו בבית המשפט, במהלכו ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, אמר נציג המשטרה, רס"ר ניר בן חיים, כי "לפי החשד, החשוד היה מעורב בהסתה של אנשים ממניע גזעני לביצוע פיגועים נגד יהודים".

בניגוד לכך, טוען פרקליטו של החשוד כי מדובר בעובד ותיק, שהדרך בה נעצר הסבה לו השפלה רבה וגרמה לו נזק תדמיתי רב בפני מעסיקיו. "מדובר בבחור בן 26 שמפקח על עובדי ניקיון בבית החולים תל השומר. הוא עובד שם כבר תשע שנים. מדוע הולכים למקום עבודתו ועוצרים אותו בפני כל מעסיקיו, כאשר אין לו שם שום בעיה עם אף אחד ויש לו יחסים טובים עם הסובבים אותו? יש לו מעמד כמנהל ומפקח על כל עובדי ניקיון. המעצר לא רק פגיעה בחירותו, אלא פגיעה בעיסוקו", כבל הפרקליט.

תגיות:הסתהפיגועמחבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה