חדשות בארץ

מסתמן: המחבל בן ה-13 לא יישב בכלא

הנער, שדקר ופצע באורח אנוש שני צעירים, בפיגוע שהתרחש לפני כחודש בפסגת זאב – יודה בשני ניסיונות רצח. זאת, כדי שיישפט עוד לפני גיל 14 ולא יצטרך לרצות מאסר, בהתאם לחוק

אא

ניסה לרצוח – ולא ייכלא: המחבל אחמד מנסארה, בן ה-13, שביצע יחד עם בן דודו את פיגוע הדקירה בפסגת זאב לפני כחודש, במהלכו ניסה לרצוח שני צעירים – ככל הנראה לא יישלח לכלא. זאת, מפאת גילו הצעיר, שלפי החוק אינו מאפשר להטיל עליו עונש מאסר לפני שימלאו לו 14, אלא רק כליאה במעון סגור.

המחבל צפוי להופיע היום בפני בית המשפט, לצורך הקראת כתב האישום, במהלכו יודה בשני ניסיונות רצח, על מנת להישפט לפני הגיעו לגיל 14, בחודש ינואר. בנוסף, צפויים עורכי דינו של המחבל הצעיר, לנסות לשנות את האישומים כנגדו, בטענה שלא ניסה לבצע את הרצח כפי שמופיע בכתב האישום ושלא הוא זה שביצע את פעולת הדקירה.

כפי שמסתמן, הנער כאמור צפוי להישפט לרצות עונש במעון נעול.

כזכור, שני הצעירים שנדקרו על ידו ועל ידי בן דודו שוחררו מבית החולים. אחד מהם, בן 13, הגיע לבית החולים כשהוא מוגדר במצב אנוש, לאחר שנדקר בפלג גופו העליון, שעה שרכב על אופניו בפסגת זאב. אולם כנגד כל הסיכויים, לאחר שהיה מחוסר הכרה במשך כשבוע, הוא שב להכרתו וחזר לנשום בכוחות עצמו, ולפני כתשעה ימים שוחרר מבית החולים.

עוד קודם לכן, שוחרר מבית החולים גם האברך הצעיר בן ה-21, שנדקר על ידי השניים ומצבו הוגדר קשה, וגם לו אירע נס גדול – כשנדקר ס"מ ספורים מהחזה.

זירת הפיגוע בפסגת זאב (צילום: משטרת ישראל)זירת הפיגוע בפסגת זאב (צילום: משטרת ישראל)

תגיות:מחבלפסגת זאבפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה