לאישה

כוכבת הילדים מיקי מתקרבת ליהדות: "האמונה מחזקת אותי"

בראיון שהעניקה לאחרונה, סיפרה מיקי מוכתר על הציפייה להפוך לאמא, וגם על ההתקרבות ליהדות, רגעי הארה מופלאים שחוותה בביקור באומן והרצון להפסיק להופיע בשבת

  • כ"ג חשון התשע"ו
אא

מיקי מתחזקת: בראיון שהעניקה לאחרונה כוכבת הילדים מיקי מוכתר, לעיתון "ידיעות אחרונות", סיפרה על התקופה הנוכחית, כתקופה משמעותית, שמביאה עימה שינויים רבים בחייה האישיים.

לדבריה, אחד הגורמים לשינויים הם שנים קשות מאוד שעברה, הקשורים למותו של אחיה הקטן בגיל שמונה בלבד, מחלת הסרטן עימה התמודדה ובעקבותיה נאלצה להיפרד מבלוטת התריס שלה, בגידה של ארוס לו היתה אמורה להינשא, ושנים ארוכות לאחר סיום לימודי המשחק שלה בבית צבי - בהן דשדשה מבחינה מקצועית וכלכלית, בעוד חבריה זכו לקבל תפקידי מפתח נחשבים.

עוד סיפרה, על הקונפליקט שבלהיות כוכבת ילדים מצליחה, הזוכה לאהבה רבה מהקהל, כשהיא בעצמה רווקה בת 34, שרוצה בכל מאודה ילדים - אולם חוזרת בכל יום לבית ריק. כאשר נשאלה על ידי המראיין מה היא בכל זאת עושה בכדי להפוך את החלום להפוך לאמא למציאות, השיבה כי היא "מתפללת על זה בכל יום, על הרצון להיות אמא".

בהמשך, סיפרה על הצגה חדשה שהיא מעלה בימים אלה ברחבי הארץ, בשם "כפתור האור", בה היא מרבה לדבר על אמונה, כחלק משינוי פנימי שהיא עוברת במקביל. "בהצגה החדשה שלי אני מדברת הרבה על אמונה", היא מסבירה. "יש לזה חלק גדול מאוד בחיים שלי לאחרונה".

"אני מאד מאמינה שיש בורא עולם", היא מצהירה בגאווה, "כל הזמן שואלים אותי אם אני מתחזקת כי נסעתי לאומן ואני אומרת שכן — האמונה מחזקת אותי. אני מאוד מאמינה בזה שאני לא יכולה להתנהג איך שאני רוצה, כי יש בורא לעולם הזה. זה ניכר בתפילות שלי, בדרך החיים שלי. להיות קודם כל בנאדם טוב, לפני ששמים מסכות כאלה או אחרות בלב".

לבסוף, מספרת מיקי על רגעי הארה מופלאים שחוותה בעיר אומן, בביקור על ציונו של רבי נחמן מברלסב, בו לאחרונה יחד עם חברותיה הטובות, יפית לוי, ביתו של רמי לוי, ולינור אברג'יל, מיס עולם לשעבר שחזרה בתשובה. "שלושתנו חברות טובות וישנו יחד בחדר קטנטן. לינור הייתה שם כבר שבע פעמים, ולי וליפית זו הייתה הפעם הראשונה וזו הייתה חוויה מטורפת ממש. משהו שאי־אפשר לדמיין. הכל עוצר מלכת שם, וזה רק אתה והוא. בלי הלחץ של החיים, בלי האינטריגות. זו חוויה עוצמתית ממש ואני יודעת ששלושתנו עוד נחזור לשם בקרוב".

תגיות:מיקי מוכתרכוכבת ילדיםאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה