מעניין

שרד שישה ימים במדבר - הודות לאכילת נמלים

אוסטרליה: צייד הגמלים רץ אחר הגמל שראה אל תוך הערבות האוסטרליות, והלך בהן לאיבוד. למרות תנאי השטח הקשים ולמרות שהיה ללא מזון ומים - הצליח לשרוד, הודות לאכילת נמלים שחורות

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

לברטון, אוסטרליה: רג' פוגרדי, צייד גמלים בין 62 - קרא תיגר על כל הסיכויים לאחר ששרד שישה ימים בחום הכבד של הערבה האוסטרלית - ללא מים ומזון. באורח נסי למדי הוא הצליח לשרוד את התנאים הקשים, זאת לאחר שתחב אל פיו עשרות נמלים שחורות. 

המדבר שבו הלך רג' לאיבוד (קרדיט: צילום מסך יוטיוב)המדבר שבו הלך רג' לאיבוד (קרדיט: צילום מסך יוטיוב)

רג' ואחיו ריי, יצאו מקרבת מגוריהם לכיוון האזור המרוחק של הערבות המדבריות, על מנת לצוד גמלי פרא. אלא שבדרכם חזרה, ביקש רג' לעצור את המכונית וירד ממנה כדי לרדוף ברגליו, אחר גמל שראה. כשקשר העין בין האחים נותק, הבין ריי שאחיו נעלם. הוא מיהר להודיע על כך למשטרה המקומית, אך זו הצליחה לאתרו רק כעבור שישה (!) ימים. 

רגע האיתור המשמח (צילום מסך, יוטיוב)רגע האיתור המשמח (צילום מסך, יוטיוב)

ריי הוביל את השוטרים אל המקום בו ראה את אחיו לאחרונה, אך הסריקות שבוצעו באזור העלו חרס ביד השוטרים. ביום השישי, בדיוק כשהחל לוותר על חייו - הצליחה משפחתו לאתרו כשהוא שכוב מתחת לעץ פרי, ומתקיים מנמלים שחורות. "זה נס שהוא בכלל שרד את חום האימים הזה ללא מים ומזון", אמר אחד השוטרים. 

הניצול משוחרר לביתו (צילום מסך, יוטיוב)הניצול משוחרר לביתו (צילום מסך, יוטיוב)

ביום השישי, החל גופו של רג' להראות סימני נסיגה וויתור על החיים. "השלמתי על הגורל שלי, למרות שלא הפסקתי לדמיין איך המשפחה שלי מגיעה לחלץ אותי", שחזר רג' לאחר שאותר. "אנשים ששמעו את הסיפור שלי, מכנים אותי 'אמיץ' ו'גיבור', אבל זה כלל לא נכון. שמעתי כבר על אנשים שמתו לאחר שלושה ימים ללא מים, אני לא יודע איך אני שרדתי שישה ימים. זה נס".
תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה