חדשות בעולם

הרשת התגייסה – ורייצ'ל ניצחה את המחלה

רייצ'ל פארוק, היא שחקנית אמריקאית, שהצליחה לזעזע את הגולשים ברשת לאחר שחלתה באנורקסיה, הגיעה למשקל של 20 ק"ג(!), ונזקקה לטיפול מיוחד שעלותו למעלה מ-200 אלף דולר. השבוע היא כבר מראה פנים של ניצחון, בדרך להחלמה, ומבקשת להודות לכל התורמים

אא

הסיפור הבלתי יאומן של רייצ'ל פארוק: פארוק, היא שחקנית מוכרת בארה"ב, שהגיעה למצב של תת משקל קיצוני, שהוגדר בקרב רופאיה כאנורקסיה. בשלב כלשהו, אף הגיעה למשקל של 20 ק"ג בלבד, ומצבה היה כה קשה, עד שהרופאים אמרו נואש ולא נתנו לה סיכויים לשרוד.

אבל רייצ'ל רצתה לחיות, ולא ויתרה: היא שמעה על טיפול מיוחד בפורטוגל, הדורש הליך החלמה ארוך ומייגע, ושעלותו היא לא פחות מאשר 200 אלף דולר. פארוק פרסמה ברחבי הרשת את סיפורה, דרך סרטון קורע לב המתעד את מצבה, וביקשה מהגולשים לתרום להצלת חייה.

הגולשים, שלא נותרו אדישים, תרמו לפארוק, שלבסוף השיגה את הסכום הנדרש. כיום מצבה השתפר ללא הכר, והיא כבר נמצאת בתהליך החלמה.

‏‏מימין: רייצ'ל כיום אחרי הטיפול, אמצע: רייצ'ל בימים הטובים, שמאל: רייצ'ל לפני הטיפול (צילומסך: יוטיוב, פייסבוק)‏‏מימין: רייצ'ל כיום אחרי הטיפול, אמצע: רייצ'ל בימים הטובים, שמאל: רייצ'ל לפני הטיפול (צילומסך: יוטיוב, פייסבוק)

לאחרונה אף התבטאה בשבחה של המרפאה שהעניקה לה את הטיפול מציל החיים, ואמרה כי "סוף סוף התייחסו אלי בכבוד, לא חשבתי כי אני ראויה לכך ". כשבעצם, בדרך זו ביקשה לבטא מחשבה נפוצה המאפיינת את הלוקים באנורקסיה.  כמו כן, הרופאה שטיפלה בה כתבה בדף הפייסבוק שלה: "רייצ'ל נלחמת ללא הפסקה על מנת לשוב לחיים רגילים. מצבה הרפואי משתפר באופן יומיומי שום דבר אנחנו לא משאירים לגורל, אנו שמחים כי לאחרונה היא שבה ללכת, בעלה המדהים של רייצ'ל והצוות הנהדר כאן דומעים מהתרגשות, אך כמובן מחייכים מאחורי הדמעות הללו".

השבוע, צעדה למען חולים אחרים הסובלים מבעיות אכילה ומגיעים לסף מוות, ואף הבטיחה כי תעשה כל שביכולתה כדי להגביר את המודעות בקרב אנשים הסובלים ממחלות והפרעות אכילה שונות. 

תגיות:אנורקסיהמחלהארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה