חדשות כלכלה

בשורה משמחת: משפחות של מחבלים לא יקבלו יותר קצבאות

לאחרונה הודיע מנכ"ל הביטוח הלאומי, על שינוי מדיניות בארגון, הקובע כי משפחות מחבלים לא יקבלו יותר קצבאות שהיו נהוגות עד כה. בין השאר: יבוטלו קצבאות ילדים – על מחבלים צעירים, קצבאות נכות – עבור מחבלים שנפצעו, וכן קצבאות שארים – על מחבלים שנהרגו

אא

בסוף השבוע האחרון, התארח מנכ"ל הביטוח הלאומי, מר שלמה מור-יוסף, בבאר שבע, שם נשא הרצאה בפני תושבי העיר. במהלך ההרצאה, שוחח על שינוי מדיניות שהוחלט עליו לאחרונה בארגון, ונוגע לקבלת קצבאות עבור משפחות של מחבלים. בראשית דבריו, התייחס לנער אחמד מנסארה, המחבל בן ה-13 שדקר יחד עם בן דודו, לפני כשלושה שבועות, שני צעירים בשכונת פסגת זאב בירושלים, ואמר כי "משפחתו של ילד שהורשע בביצוע פיגוע טרור - לא תהיה זכאית לקבל את קצבת הילדים על אותו הילד". עוד הוסיף מור יוסף כי "מחבל שנפצע לא יהיה זכאי לקבל קצבת נכות. מחבל שנהרג - אשתו לא תהיה זכאית לקבל קצבת שארים".

מנכ"ל הביטוח הלאומי, שלמה מור-יוסף (צילום: פלאש 90)מנכ"ל הביטוח הלאומי, שלמה מור-יוסף (צילום: פלאש 90)

בהמשך, סיפר על הסיוע שהביטוח הלאומי מעניק לבני מיעוטים, שנאמד מדי שנה בסכום של כמיליארד שקלים(!), ומגובה בלא מעט רמאויות מצד בני המגזר. "אנו משלמים כמיליארד שקלים בשנה לקצבאות במזרח ירושלים". לדבריו, "יש לא מעט משפחות פלסטיניות עם כתובת פיקטיבית במזרח העיר, לפעמים מדובר בחמש עד עשר משפחות שרשומות באותה הכתובת כדי לקבל קצבאות מישראל". עוד הוסיף מור יוסף כי "האכיפה שלנו נגד תושבי מזרח ירושלים מוגבלת. זה בעייתי להיכנס לשם, אפילו בלווי משטרה".

תגיות:ביטוח לאומימחבליםקצבה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה