חדשות יהדות

מצמרר: יום לפני הפיגוע בהר נוף – ביקש להיפטר מגזל

יום לפני פציעתו, ביקש חיים רוטמן, הנרצח השישי מהטבח בהר נוף, שמת בסוף השבוע מפצעיו: "נא לחייב אותי בסך 200 ₪, בגלל שיחות פרטיות וניירות'" – מחשש לגזל

אא

מייל שגרתי, שנשלח לפני כשנה, הפך בסוף השבוע האחרון למחווה מצמררת: הרב חיים רוטמן, שמת בסוף השבוע האחרון מפצעיו בעקבות הטבח בהר נוף, שלח יום לפני פציעתו מייל לגזברות במקום עבודתו, בבקשה לחייב אותו בסך של 200 ₪, עבור מה שהגדיר כ"שימוש פרטי במשאבי המשרד בשנים 2013-2014".

הלה, ששימש כמנהל ביקורת בכיר במשרד מבקר המדינה, חשש מגזל, בעקבות שימוש סביר שכל עובד עושה לצרכיו הפרטיים במקום עבודתו מעת לעת, לרבות שיחות פרטיות, ניירות ועוד – ועל כן ביקש שחייבו אותו בסכום זה.

(צילום: מתוך פייסבוק)(צילום: מתוך פייסבוק)

רוטמן, יליד קנדה במקור, נפצע לאחר שנאבק באחד המחבלים שביצעו את הטבח בבית הכנסת "קהילת בני תורה", בשכונת מגוריו, הר נוף שבבירה, וניסה להגן על מתפללים נוספים. מאז פציעתו, שהוגדרה כקשה עד אנושה, היה מאושפז במשך 11 חודשים בבית החולים שערי צדק, כשהוא שרוי במצב של קומה, ולא מגיב למתרחש סביבו. הוא נפטר בסוף השבוע האחרון מפצעיו, בהיותו בן 55 בלבד, כשהוא מותיר אחריו אישה ואחד עשר ילדים.

עבור משפחת רוטמן, אין זו הטרגדיה הראשונה שפוקדת את ביתם: בעבר, איבדה המשפחה את בנה הבכור בנסיבות טראגיות, בעת שהיה בשנות העשרים לחייו. למרות זאת, בקהילה אליה השתייך, מספרים כי בשעות הערב היה יושב רוטמן בבית הכנסת ולומד, והיה המשענת הכלכלית של הבית. ״למרות הטרגדיה בפטירת בנו דאג רוטמן לשמחה בבית״, אומר בכיר בקהילת בני תורה, ״מדובר באדם אחד מהמיוחדים שבקהילה שתמיד היה חיוך על פניו וכמו שראו על ילדיו למרות הטרגדיה הנוראה שעברה משפחתו. הוא היה מאוד אהוב על הקהילה ופטירתו מהווה שבר נוסף על שברה של הקהילה לפני כשנה״. וכפי שכתוב: "החי ייתן על ליבו". יהי זכרו ברוך.

תגיות:גזלהר נוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה