חדשות בארץ

הלם: מנהל חדר המיון בהדסה נפטר במפתיע בגיל 49

ד"ר עודד פוזננסקי, מי שניהל במסירות את מחלקת מיון ילדים בבית החולים הדסה עין כרם בשנה האחרונה, נפטר אמש בפתאומיות מדום לב, והוא בן 49 בלבד. בבית החולים, הגדירו את מותו כ"אבידה קשה" וסיפרו על אדם ש"שינה את פניה של המחלקה"

אא

הלם בבית החולים הדסה עין כרם: אמש הלך לעולמו בפתאומיות ד"ר עודד פוזננסקי, מנהל חדר מיון ילדים בבית החולים. פוזננסקי, ניהל בשנה האחרונה את המחלקה, לאחר שעבד במשך שני בבית החולים שניידר. הוא היה בן 49 במותו, ונפטר כתוצאה מדום לב.

אתמול בלילה, הגיע פוזננסקי לבית החולים, לאחר שחש ברע, וזאת על מנת לבצע בדיקות, אולם לפתע קרסו כל מערכות גופו – והוא נפטר.

פוזננסקי, עבד בעבר בבית החולים שניידר כרופא בכיר במחלקה לרפואה דחופה, ובשנה האחרונה עבר לנהל את מחלקת מיון ילדים בבית החולים הדסה עין כרם.

בהודעה שנמסרה מטעם בית החולים, תואר פוזזסקי כרופא ש"בתוך זמן קצר הוא הטמיע שיטות עבודה חדשות ושינה את פניה של המחלקה כדי להתמודד עם האתגרים שבית החולים מתמודד עימם. מותו של עודד הוא אבידה קשה לאגף הילדים ולכל בית הדסה".

ד"ר עודד פוזננסקי ז"ל (צילום: דוברות הדסה)ד"ר עודד פוזננסקי ז"ל (צילום: דוברות הדסה)

פוזננסקי השאיר אחריו אישה, שמשמשת כאחות אחראית במחלקה הכירורגית בבית החולים שניידר, ושלוש בנות, בהן ילדה בת 13 ושתי תאומות בנות 9.

 "עודד רצה להיות רופא ילדים מגיל שנתיים. רפואה הוא למד בהדסה עין כרם והוא סגר מעגל כשהתפקיד האחרון שלו היה מנהל חדר מיון ילדים בבית החולים", סיפרה אלמנתו אילנית, "הוא אהב את המקצוע שלו ואת מה שהוא עשה בכל ליבו וזה הדבר שהוא הכי אהב בעולם", סיפרה בדמעות. "עודד היה אדם מיוחד שהשאיר את חותמו על כל מי שעבר לידו בחייו. הוא היה עשיר בתרבות וידע ובאהבה".

"הוא היה אבא מדהים", תיארה אילנית, "ורופא מדהים והרבה ילדים בישראל חבים לו את חייהם מהרבה בחינות- גם פגים וילדים עם הפרעות קשב וילדים עם מחלות קשות ונוראיות שהוא הצליח לרפא ולהציל", סיפרה אילנית. "הוא היה בשיא הקריירה שלו והוא הצליח להוביל הרבה שינויים בתפקיד החדש שלו בזכות האסרטיביות והדומיננטיות שלו".

הלווייתו של ד"ר עודד פוזזנסקי תתקיים מחר בשעה 12.00 בבית העלמין בסביון.

תגיות:פטירהדום לב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה