חדשות בארץ

האם תיק הרצח של רבין ייפתח מחדש?

20 שנה חלפו מאז הרצח הפוליטי שזעזע את המדינה, ומשפחתו של הרוצח המורשע, יגאל עמיר, דורשת: לפתוח את התיק מחדש. "יש מספר שאלות שעולות באופן עקבי ויש לחקור אותן עד הסוף", אומר אמיתי עמיר, אחיו של יגאל עמיר

אא

לאחרונה צוינו 20 שנים להירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, ודווקא עכשיו, שוקלים בני משפחת עמיר לפתוח מחדש את תיק הרצח, ולבדוק את תיאוריות הקונספירציה הרבות סביבו.

לאחרונה, פתחה המשפחה דף בפייסבוק, תחת השם "גם אני רוצה לדעת מה קרה בארבעה באוקטובר 1995", ומלבד זאת שוקלת המשפחה פנייה גם לאפיקים ציבוריים ומשפטיים. "יש מספר שאלות שעולות באופן עקבי יש לחקור אותן עד הסוף", אומר אמיתי עמיר, אחיו של יגאל עמיר בראיון לערוץ 10. "אנחנו רואים שיש זעקה ציבורית דורשת לפתוח את כל הנושא הזה, ואנחנו רוצים להבין מה קרה שם באותו ערב".

הרוצח יגאל עמיר (צילום: פלאש 90)הרוצח יגאל עמיר (צילום: פלאש 90)

בהמשך, התייחס עמיר לדבריו של הנשיא ריבלין, שהצהיר כי אין בכוונתו לחון את יגאל עמיר בתקופת כהונתו. "מדובר באמירות נקמניות שמטרתן למצוא חן בעיני התקשורת. כל אסיר שהורשע במעשה שכזה עונשו נקצב והוא משוחרר במועד שנקבע לו".

כמו כן, לפני מספר ימים נעצר על ידי המשטרה חגאי עמיר, אחיו של יגאל ומי שהורשע בסיוע לאחיו ברצח, זאת לאחר שהעלה בדף הפייסבוק שלו מסרים כנגד נשיא המדינה ריבלין.

אז האם תיק רבין אכן ייפתח מחדש? ימים יגידו.

תגיות:רצחיצחק רביןיגאל עמיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה