חדשות בארץ

פיגוע סוכל בירושלים: שני נערים ערביים נלכדו עם גרזן וסכין

שוטר שעמד בסמוך לכיכר צה"ל, הבחין בשני נערים לחוצים, המתצפתים על העוברים ושבים. בחיפוש שנערך בכליהם, נמצאה שקית ובה גרזן וסכין, והם הועברו לחקירה. מוקדם יותר היום, בסמוך למערת המכפלה, נלכדו שתי נערות, שתכננו לבצע פיגוע דקירה ובתיקיהן נמצאו סכינים גדולים. ובעיר העתיקה: נער כבן 15 נתפס עם סרגל, שחידד את קצהו כפגיון, בו תכנן לדקור יהודים

אא

על ניסך שבכל יום עמנו: היום נתפסו חמישה בני מיעוטים שתכננו לבצע פיגועי דקירה כנגד יהודים.

האחרון שבהם התרחש בשעה האחרונה, לאחר ששוטר ממרחב דוד, שהיה בדרכו למשמרת, עמד בכיכר צה"ל, והבחין בשני נערים בני מיעוטים, שמתצפתים על העוברים ושבים, ונראים לחוצים במיוחד. השוטר, עצר אותם לבידוק בטחוני, תוך שהוא שומר על מרחק בטחון, וגילה שהם מחזיקים בשקית בה נמצאו גרזן וסכין. שני הנערים, בני 1 ו-17, תושבי א-טור, נעצרו והועברו לחקירה במרחב דוד.

מוקדם יותר, בשעות הבוקר, נתפסו שתי צעירות במחסום המשטרתי הסמוך למערת המכפלה. הצעירות נלכדו, לאחר שסירבו לעבור בדיקה ביטחונית על ידי השוטרים, ותחת זאת החלו לצעוק: "אנו באנו לשחרר את פלסטין".

בעקבות התנהגותן של הבנות, התעורר חשדם של השוטרים, והם השתלטו עליהן. בחיפוש שנערך בתיקה של אחת מהן, נמצאו שני סכינים גדולים, והנערות נעצרו והועברו לחקירה במרחב חברון.

במקביל, בן מיעוטים כבן 15, תושב סילוואן, נעצר בעיר העתיקה בירושלים, זאת לאחר שברשותו נמצא סרגל, שחודד כפיגיון, בו התכוון הנער ככל הנראה לבצע פיגוע דקירה.

לפי הדיווח, הנער נעצר, לאחר שעורר את חשדם של בלשי מרחב דוד, שהבחינו כי הוא הולך אחריהם באופן מחשיד. לאחר שנעצר, הועבר הנער לחקירה במרחב דוד, לבירור נסיבות האירוע.

בתגובה לכך, מפקד מרחב דוד, נצ״מ דורון תורג׳מן, שיבח את הבלשים שהובילו ללכידתו של הנער: ״כלל השוטרים, הבלשים ומג״ב הפרוסים ברחבי ירושלים והעיר העתיקה, שומרים על רמת דריכות ועירנות שמסכלת אפשרות לפגיעה בחפים מפשע״.

בנוסף, על פי נתוני בג"צ, מערב ראש השנה ועד שלשום, התרחשו כ-778 פיגועים, בהם נרצחו אחד עשר בני אדם, וכמאה נפצעו.

הגרזן והסכין שנמצאוהגרזן והסכין שנמצאו

תגיות:פיגועערביםסכיןירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה