פעילות הידברות

גדולים צדיקים במיתתם: סיפורי מסע בעקבות צדיקים באוקראינה

עד כמה מלווים אותנו הצדיקים שעל קבריהם נסענו להתפלל? אחרי המסע הנפלא, ברכותיהם ליוו אותנו לחופה, לחדר הלידה, ולשמחות, ונשארו בלבנו. מבחר סיפורי "תודה" מיוחדים, ממסעות בעקבות צדיקים עם הידברות, בליווי הרבנית חדוה לוי

אא

"גדולים צדיקים במיתתם יותר מאשר בחייהם". צדיק שכל חייו פעל למען עם ישראל, ממשיך בפועלו גם לאחר מותו – ואף בעוצמה גדולה יותר.

זהו מסע בעקבות צדיקים באוקראינה. לכל צדיק וצדיק יש דרך משלו להוביל את נשמתך למציאת האבידה שלה, ולכן בכל ציון וציון אנחנו מתרכזות בעבודה רוחנית אחרת, מיוחדת.

זהו מסע אל הנפש פנימה, את זוכה להכיר את עצמך מחדש ולהתגבר אל נקודות חושך שחוסמות לך את השפע שרוצה בורא עולם להשפיע עלייך.

כל כך הרבה תפילות נאספו כאן לאורך השנים, וכל כך הרבה אנשים ראו ישועה: רפואה, זיווג, זרע בר קיימא, פרנסה, שלום בית וחינוך ילדים.

נתפלל להגיע אל הצדיקים ולבקש שיעתירו עבורנו, שלא יחסר לנו דבר, ושנזכה לגאולה השלמה.

הנה כמה מבחר סיפורי "תודה", על הישועה שקיבלו במתנה.

"הילדים חזרו הביתה" (א., בת 28 מבאר שבע)

א. הגיעה לטיול שבורה, דקה לפני ייאוש, אחרי מסכת גרושים לא פשוטה. בעלה וחמותה לקחו לה את שני ילדי. והכי כאב לה, שחמותי הרחיקה אותם מהמצוות ומהאמונה.

היא שפכה את מר נפשה על ציוני הצדיקים, וכולן התפללו גם בשבילה.

חזרנו לארץ. כבר ביום השני היא הרגישה שמחה שלא זכתה לה כבר המון זמן. פתאום התמלא לבה באור ותקווה. קצת אחרי שהגיעה לארץ התבשרה, שבעקבות אירוע יוצא דופן, הגרוש שלה מבקש שהיא תיקח את הילדים.

היא הקליטה הודעה לקבוצת "עיר הגעגועים": "הילדים בבית!" למחרת הקליטה סרטון שבו נראים הילדים רוקדים איתה: "אנחנו מאמינים בני מאמינים..."

הבן הגדול שלה אמר לה, "אמא, מה, באמת את לא רוצה טלוויזיה בשבת?" ואז אמר לה הקטנצ'יק, "אז גם אסור לעשן... אז בואו נשמור שבת..." כל קבוצת הוואטסאפ בדמעות והתרגשות.

הנשים מספרות ללא הרף על ישועות, גם על דברים שכלל לא ביקשו עבורם. המתיקות הזו מלווה אותנו גם אחרי שחזרנו לארץ. את מרגישה ויודעת שבזכות התפילות העמוקות אצל הצדיקים, את מנצחת...

"קיבלתי על עצמי לשמוח בשבת, והבשורה הגיעה" (מ., בת 28, נשואה+1 מטבריה)

"רציתי כל כך אח לבת שלי, שהייתה כבר בת חמש. לא ידענו מה הבעיה, וכבר חשבתי להתחיל בטיפולים. נסעתי לטיול מדהים עם הידברות. ביום השני נסענו לברסלב, ושם עברנו סדנת התבודדות.

הרבנית אמרה לקחת ספר מסוים ולחבק במהלך ההתבודדות ורק כשאת מרגישה שבאמת הצלחת לגעת בנקודה הפנימית שלך, לפתוח את הספר, ומה שייצא שם זה הנושא של המחלוקת בשבת.

וזה לא ייאמן אבל הבנתי שזה שאני ובעלי מרגישים בשבת "כמו חתול ועכבר", זה דבר שמונע ממני שמחה, והחלטתי שאני מגיעה לארץ עם קבלה חשובה: לשמוח ובעיקר בשבת. באותו החודש התבשתי בטוב. תשעה חודשים אחרי כן, זכיתי לבן מתוק.

"אם הבן יתחתן, שימי לי מטפחת על הראש" (א. מירושלים)

הרבנית חדוה לוי מספרת: בהפרשת החלה על הציון, מסתיימת השירה עם מחיאות כפיים: "אנא השם הושיעה נא".

א' פונה אלי בדמעות, ואומרת: "אם הבן שלי, תומר, כבר בן 40, מתחתן, תבואי לחתונה כדי לשים לי מטפחת על הראש". כולן עונות: "אמן!"

חודשיים לאחר מכן, מתקשר הבן: "שלום, מדבר תומר, אני מבקש שתבואי ותקיימי את הבטחתך, אני מתחתן ביום שני במושב אורה".

הרב זמיר ערך את החופה, אני מגיעה לאולם ומחפשת את האמא. פתאום רצה אליי הכלה: "איזו הפתעה! תודה, תודה שבאת..." ואני לא מבינה... והיא מזכירה לי : "הייתי איתך באומן! התפללנו שאתחתן..." ואני מופתעת, עם מטפחת ביד. "באתי לכסות את ראשה של חמותך!", אמרתי.

האמא, ועכשיו גם החמות, הגיעה בהתרגשות גדולה. גם במצבה הבריאותי חל שיפור משמעותי. היא שמה על ראשה את הכיסוי בברכה מרגשת: "שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה".

"כבת להורים גרושים, תמיד פחדתי מזוגיות" (ת., נשואה+3 מאשדוד)

"נסעתי עם הרבנית חדוה לוי לקברי הצדיקים, והרגשתי שאני נמצאת בתהליך של לידה מחדש. אני בת להורים גרושים ותמיד פחדתי מהנושא של הזוגיות. כל קשר שהתחלתי הסתיים ללא הצלחה. כבר שיוועתי להיות תחת החופה.

לא אוכל לשכוח את הפרשת החלה שהרבנית ערכה על הציון. היא הכניסה את כל הרווקות למעגל פנימי, ולמדה מתורתו של הבעל שם טוב. תוך כדי הריקודים הרגשתי שאני כבר בחופה שלי.

חזרתי לארץ, באותו חודש הכירו לי את האיש שלי. אחרי שלושה חודשים הרבנית הייתה אצלי בחינה. שלושה חודשים אחרי, חזרתי עם הרבנית לומר תודה. תשעה חודשים אחרי, כבר הייתי אמא.

"איבדנו את הדרכונים, ושרנו: איזה טוב השם" (ל. וא., בנות 32 מהמרכז)

ל. נשואה כשבע שנים, התייאשה מטיפולי פוריות, מתפללת לילד. וא. רוצה להתחתן.

ל. ו-א. הגיעו למסע תפילה, ויום לפני שחזרו לארץ איבדו את הדרכונים. אחרי השיעור ששמעו, ש"כל מה שהשם עושה הכל לטובה", הן שרו בקצב התופים "איזה טוב השם..."

הנושא של הדרכונים הסתדר, ושתיהן חזרו לארץ עם מתנות גדולות. ל. זכתה לבת מתוקה ומיד לאחר מכן לתאומים, וא. מצאה את שאהבה נפשה. שתיהן התבשרו בטוב באותו חודש. "המתפלל על חברו, נענה תחילה".

 

 

 

 

 

 

 

בשבוע הבא יזכו בנות נוספות לחוויה העצומה, הרוחנית והמרגשת עם הידברות. לפרטים: 073-2221202

תגיות:קברי צדיקיםאוקראינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה