חדשות בארץ

המחבל בן ה-13 שוחרר מבית החולים והועבר למעצר

לאחר שהוארך בשמונה ימים מעצרו של המחבל אחמד מנסארה – הוא הועבר אתמול מבית החולים הדסה ען כרם, למאסר. מנסארה, המחבל בן ה-13, ביצע בשבוע שעבר יחד עם בן דודו פיגוע דקירה בפסגת זאב. תמונותיו נחשפו בשבוע שעבר, לאחר שאבו מאזן שיקר וטען שחוסל

אא

אחמד מנסארה, בן ה-13 שביצע בשבוע שעבר את פיגוע הדקירה הקטלני בפסגת זאב- שוחרר אתמול מבית החולים, והועבר למאסר, זאת לאחר שמעצרו הוארך בשמונה ימים.

מנסארה ובן דודו חסן בן ה-15, דקרו כאמור בשבוע שעבר בן 21 שעדיין מאושפז בבית החולים במצב בינוני,  ובן 13 בעת שרכב על אופניו, ושמצבו מוגדר קשה. בחודש הבא, הוא אמור לחגוג את בר המצווה שלו.

חסן חוסל על ידי כוחות הבטחון, ואילו מנסארה נוטרל לאחר שהוכה קשות, ואושפז בבית החולים. מצבו מוגדר כבינוני-קל, והוא ישהה במעצר עד שתתקבל החלטה בעניינו. בישראל חוששים כי ימהר להודות במעשיו, על מנת שימוצה איתו את הדין עוד לפני הגיעו לגיל 14, שכן לפי החוק, לא ניתן להכניס למאסר קטין אם טרם מלאו לו 14, אלא רק למוסד שיקומי.

זירת הפיגוע בפסגת זאב (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)זירת הפיגוע בפסגת זאב (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

בתיעוד שפרסמו כלי התקשורת הערביים, נראית תמונתו של מנסארה כשהוא שוכב שותת דם על הכביש, בילווי הטענה ש'נער בן 13הוצא להורג על ידי ישראל'. גם יו"ר הרשות הפלטינית, אבו מאזן, אישר את הטענות ועסק בהפצתן השקרית. בתגובה לכך, בישראל מיהרו להפיץ את תמונותיו של המחבל הצעיר, כשהוא מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם, שם הוא מקבל טיפול רפואי ראוי, אוכל, שותה ומתאושש.

אביו, התבטא אמש ואמר לאתר Ynet, כי בנו חף מפשע. "אנחנו מדברים על ילדים בני 13 ו-15. אין להם שום קשר למצב הפוליטי", טען האב. "כל מה שהם רצו זה לשחק, לקנות דיסקים ולשוב הביתה. הבן שלי לא התעדכן בחדשות האחרונות. אם הבן שלי היה פותח טלוויזיה זה כדי לראות טום וג'רי ורחוב סומסום ולא כדי לראות חדשות. הוא ילד רגיל".

בתוך כך, הציבור עדיין נקרא להתפלל לרפואתם של יוסף חיים בן זהבה, המוגדר במצב בינוני-קל, ונאור שליו בן רות, שמצבו מוגדר קשה, והוא אמור לחגוג בחודש הבא את בר המצווה שלו. 

תגיות:פסגת זאבפיגוע דקירהמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה