בריאות ותזונה

מחקר חדש טוען: קפה שחור גורם לנטיות פסיכופטיות

ממצאי מחקר חדש שפורסם לאחרונה במגזין Appetite - שופכים אור על סוגיית שתיית קפה שחור וטוענים כי אנשים שמרבים לשתות אותו - סיכוייהם גבוהים יותר לפיתוח אישיות פסיכופטית

אא

לא יכולים להתחיל את הבוקר בלי קפה שחור? ובכן, את תוצאות המחקר הזה - אתם פשוט מוכרחים לדעת:

מגזין הבריאות העולמי Appetite, פרסם לאחרונה ממצאים מדאיגים אודות מחקר שבוצע באוניברסיטת אינסבורק באוסטריה. לפי הממצאים, אנשים שמרבים בשתיית קפה שחור - הם אנשים בעלי סיכויים גבוהים לפתח אישיות אנטי חברתית ואפילו פסיכופטית. 

בניסוי המרתק השתתפו למעלה מ-900 בני אדם, שהתבקשו למלא שאלון מפורט על סוגי המאכלים שהם צורכים וכן הטעמים המועדפים עליהם. בהמשך, התבקשו לענות על מקבץ שאלות אופי ואישיות, שכלל שאלות מגוונות על היציבות הרגשית והיצירתיות המחשבתית שלהם. 

האם אנשים שמרבים בשתיית קפה שחור, יפתחו אישיות אנטי חברתית ופסיכוטית?האם אנשים שמרבים בשתיית קפה שחור, יפתחו אישיות אנטי חברתית ופסיכוטית?

לאחר שניתחו ישר והפוך את כל השאלונים שלפניהם, הגיעו החוקרים למסקנה כי יש קשר ישיר בין אנשים שאוהבים טעמים מרים (למשל של קפה שחור) לבין פיתוח תכונות אופי שליליות הגובלות בטירוף כגון נרקיסיזם, סדיזם ופסיכופתיה. מאידך גיסא, החוקרים אף הוכיחו כי כל האנשים שהעדיפו טעמים יותר מתוקים ומעודנים, התגלו כאנשים נעימים, חברותיים ונורמליים. 

תגיות:קפה שחורמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה