חדשות בארץ

אבו מאזן: "ישראל הוציאה להורג נער"; אותו מחבל מאושפז בבית החולים

בנאום שנשא אמש יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן, האשים את ישראל בהרג של ילדים חפים מפשע. בתוך כך, ציין כי ישראל "הוציאה להורג ילד בן 13", אלא שאותו נער, שהוא גם המחבל שפצע לפני יומיים באורח אנוש נער יהודי בן 13 בפסגת זאב - מאושפז בבית החולים, כשהוא חי ומטופל להצלת חייו

אא

מתקפת השקרים וההסתה נמשכת: אמש, נשא יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, נאום לרגל גל הטרור. במהלך הנאום, ולמרות ההסלמה במצב הביטחוני והטרור המתמשך כלפי אזרחי ישראל – נמנע אבו מאזן מלגנות זאת, ואף האשים את ישראל ברצח של ילדים פלשתינים חפים מפשע.

בדבריו, האשים אבו מאזן את ישראל בהוצאה להורג של ילד בן 13, כאשר לדבריו הכוחות הישראלים ירו למוות במחבל בן ה-13, אחמד מנאסרה. בהמשך דבריו, אף המשיך במסכת השקרים וטען כי "המתקפה הישראלית נגד בני עמנו, אדמתם והמקומות הקדושים להם מאיימים על השלום ועל היציבות".

כמו כן אמר כי כל הפלסטינים לא ייכנעו ל"תוקפנות הישראלית", והוסיף: "אנו אומרים בצורה ברורה – לא נקבל שינוי בסטטוס קוו במסגד אל-אקצה אשר יפגע בקדושתו ובאופיו".

אבו מאזן מציג את תמונת המחבל (צילום: הטלווויזיה הפלסטינית)אבו מאזן מציג את תמונת המחבל (צילום: הטלווויזיה הפלסטינית)

לאחר מכן, התייחס אל בני עמו כ'שוחרי שלום' שפועלים בדרכי שלום, באמרו כי: "זוהי זכותנו להיאבק בדרכי שלום כדי להשיג עצמאות והניצחון יגיע". מאוחר יותר אף איים כי הרשות הפלסטינית תמשיך לתבוע את ישראל בבית הדין בהאג על הרג חפים מפשע.

בתגובה לכך, נמסרה תגובה מלשכתו של בנימין נתניהו, לפיה מדובר בשקרים. "אלו דברי הסתה ושקר, הנער עליו הוא מדבר - חי ומאושפז בהדסה, לאחר שדקר ילד ישראלי שרכב על אופניו". גם בנוגע להר הבית התייחס  נתניהו ואמר: "בעוד ישראל שומרת על הסטטוס קוו, אבו מאזן בדברי ההסתה שלו עושה שימוש ציני בדת וכך גורם למעשי טרור".

כמו כן, המשטרה חשפה אף הקלטה, שהיא תיעוד מצולם ממצלמות אבטחה, של שני הנערים המחבלים, בני 15 ו-13, שם הם נראים בבירור כשהם מחזיקים סכין בידם ודוקרים יהודים.

תגיות:אבו מאזןטרורשקר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה