חדשות בארץ

פשיטה מיסיונרית רחבת היקף בדרום הארץ

המיסיונרים השתלטו על הדרום: מפיצים חומרי תעמולה, פורשים שלטים מנקרי עיניים ומנסים להוליך שולל יהודים תמימים

אא

מסע שמד מיסיונרי ורחב היקף מתחולל בימים אלו בדרום הארץ. במסגרת הקמפיין ההרסני של המיסיון הנוצרי, הנמצא כעת בעיצומו, מפיצים המיסיונרים חומר תעמולה למכביר לעוברים ושבים.

המיסיונרים נמצאים בשדרות, נתיבות, אשדוד, אשקלון, קרית גת וערים נוספות. הם עומדים בעיקר בצמתים ראשיים ובנקודות לאורך כביש 6 דרום. הם אוחזים בידם שלטי חוצות גדולים ומושיטים לנהגים חומרי תעמולה. במקביל, מכסים המיסיונרים רכבים חונים בפלאיירים ומחלקחם בתיבות הדואר חומרי הטפה ותעמולה הרסניים.

המוקד הטלפוני של 'יד לאחים' מקבל בכל יום עשרות פניות חדשות של יהודים רבים, המעידים על משמרות מיסיונריות בצמתים מרכזיים, תוך הנפת שלטים וחלוקת חומר הסברה מפוקפק.

כתגובה, פעילי 'יד לאחים' בצוותות מתוגברים מקדמים את פני המיסיונרים בכל מקום שבו הם מופיעים, ומבהירים לקהל מהי מטרתם המדויקת של המיסיונרים.

בנוסף, 'יד לאחים' החל גם בפרסום תשדירי אזהרה בתחנות הרדיו האזוריות בדרום הארץ. הפרסום מזהיר את הציבור מפני הסכנה המיסיונרית המשתוללת ברחובות.

את פעילות המאבק מטעם 'יד לאחים' מנהל הר"ר בנימין וולקן. בהתאם למידע הזורם אליו, הוא מנתב את פעילות צוותי הפעילים. "אנו רואים איך הלב של עם ישראל ער, ועד כמה הם סולדים מהמיסיונרים", הוא מעיד.

ב'יד לאחים' אמרו השבוע: "שוב אנו נוכחים לדעת שהחוק נגד המיסיון הוא חיוני וקריטי למניעת נפילת יהודים תמימים ברשת המיסיונרית".

תגיות:מיסיונריםנצרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה